JUK

Z Support
(Rozdíly mezi verzemi)
Přejít na: navigace, hledání
m
 
Řádka 51: Řádka 51:
 
Veškeré reklamace týkající se služby JUK (chybně provedené operace apod.) je uživatel JUK oprávněn řešit přímo na místě nebo je lze nahlásit neprodleně, nejpozději však do 5 pracovních dnů od poskytnutí služby, osobně nebo písemně na pracovišti HelpDesk CIV v areálu Bory, místnost UI 205 tel. č. 377 63 8888, e-mail operator@service.zcu.cz. Po uplynutí této lhůty nelze reklamaci uplatnit.
 
Veškeré reklamace týkající se služby JUK (chybně provedené operace apod.) je uživatel JUK oprávněn řešit přímo na místě nebo je lze nahlásit neprodleně, nejpozději však do 5 pracovních dnů od poskytnutí služby, osobně nebo písemně na pracovišti HelpDesk CIV v areálu Bory, místnost UI 205 tel. č. 377 63 8888, e-mail operator@service.zcu.cz. Po uplynutí této lhůty nelze reklamaci uplatnit.
  
== Ukončení používání JUK ==
+
== Ukončení používání JUK a vyplacení zůstatku na kontě ==
 
[[Soubor:blokace_JUK.PNG|right|500px]]
 
[[Soubor:blokace_JUK.PNG|right|500px]]
 
Chcete-li ukončit platnost svého JUK konta a vyplatit zůstatek na kontě, přihlaste se do [https://portal.zcu.cz portálu ZČU] a použijte odkaz JUK na záložce Já -> Ekonomika.  
 
Chcete-li ukončit platnost svého JUK konta a vyplatit zůstatek na kontě, přihlaste se do [https://portal.zcu.cz portálu ZČU] a použijte odkaz JUK na záložce Já -> Ekonomika.  

Aktuální verze z 10:43, 6 listopad 2019

Dobijeni JUK.PNG

Obsah

[editovat] Jednotné univerzitní konto (JUK)

JUK je konto, které umožňuje použít JIS kartu na úhradu služeb poskytovaných Západočeskou univerzitou v Plzni. Pravidla JUK jsou určena přílohou číslo 8 vyhlášky č. 16R/2014 "Identifikační karty".

[editovat] Kde lze JUK použít

JUK lze použít k platbám za služby provozované v rámci ZČU, tzn. k úhradě za tisk, kopírování, obědy v menzách a bufetech SKM a platby na kolejích.

[editovat] Jak nabíjet JUK

Peníze lze na JUK vložit:

  • platbou v hotovosti na nabíjecím místě,
  • platbou bankovní kartou na nabíjecím místě, pokud je k tomu technicky vybaveno
  • převodem z bankovního účtu na účet č. 78887000/2700 ; uživatel JUK je povinen uvést jako variabilní symbol celé rodné číslo bez lomítka nebo vygenerované číslo z programu Stravování a ubytování Správy kolejí a menz a specifický symbol 7777.

Nabíjecími místy jsou:

  • pokladny Správy kolejí a menz v Plzni -  

VŠ koleje: Máchova 14, Máchova 20, Baarova 36, Bolevecká 30 – 32, Klatovská 200, Borská 53;

Menzy: Kolárova 19, Univerzitní 12;

Bufety: Univerzitní 22, Klatovská 51;

Kavárny: Technická 8, Univerzitní 18

  • platební terminály - Na těchto terminálech si můžete nabíjet JIS kartu i zaplatit kolejné - platba je možná pouze platební kartou!

v hale Menzy 4, Univerzitní 12

v hale FEL, Univerzitní (naproti soukromému bufetu)

v hale NTIS, Technická 8, u hlavního vchodu

v hale Menzy 1, Kollárova 19

  • pracoviště HelpDesk CIV v areálu Bory, místnost UI 205 a v Jungmannově ulici, místnost JJ 108,
  • pokladny Univerzitní knihovny – Klatovská 51, Sady Pětatřicátníků 16, Univerzitní 18, Husova 11.
Zustatekiskam-web.zcu.cz

[editovat] Zůstatek JUK a výpis transakcí

Přehled všech uskutečněných operací a informace o aktuálním zůstatku peněžních prostředků na JUK jsou uživateli JUK kdykoli přístupné na iskam-web.zcu.cz.

[editovat] Reklamace transakcí JUK

Veškeré reklamace týkající se služby JUK (chybně provedené operace apod.) je uživatel JUK oprávněn řešit přímo na místě nebo je lze nahlásit neprodleně, nejpozději však do 5 pracovních dnů od poskytnutí služby, osobně nebo písemně na pracovišti HelpDesk CIV v areálu Bory, místnost UI 205 tel. č. 377 63 8888, e-mail operator@service.zcu.cz. Po uplynutí této lhůty nelze reklamaci uplatnit.

[editovat] Ukončení používání JUK a vyplacení zůstatku na kontě

Blokace JUK.PNG

Chcete-li ukončit platnost svého JUK konta a vyplatit zůstatek na kontě, přihlaste se do portálu ZČU a použijte odkaz JUK na záložce Já -> Ekonomika.

  • Nechci používat JUK – Dobrovolně ukončujete používání Jednotného Univerzitního Konta.
  • Převodem na účet - Zůstatek na kontě bude převeden na účet.
  • Zadejte číslo Vašeho účtu ve formě číslo účtu/kód banky
  • Klikněte na Odeslat

JUK vyporadani.png

Pokud ukončíte platnost svého JUK (t.j. odvoláte souhlas s použitím JUK), nemůžete čerpat služby s JUK spojené.


[editovat] Znovuobnovení JUK

Chcete-li znovuobnovit své konto přihlašte se do portálu ZČU a vyplňte formulář "Žádost o opětovné zpřístupnění JUK" v záložce JUK v sekci .

[editovat] Časté dotazy (FAQ)

[editovat] Chci používat JUK a nemám JIS kartu nebo Orion konto.

Bohužel to není možné, podmínkou funkce JUK je vlastnictví JIS karty a Orion konta.

[editovat] Chci si vybrat nějaké peníze z JUK.

JUK není určen k výběru hotovosti, zůstatek je vrácen pouze při zrušení JUK účtu - zrušení JUK účtu vede k zablokování všech služeb s ním spojených.

[editovat] V tiskárně (kopírce) došel toner, stránka se řádně nevytiskla, ale odečetla se z mého JUK. Co mám dělat?

Reklamujte vadný tisk ihned u obsluhy tiskárny nebo kopírky. Částka vám pak bude na účet vrácena.

Osobní nástroje
Jmenné prostory

Varianty
Zobrazení
Akce
Kdo jsem
Navigace
Často hledaná témata
Nástroje