Kalendář/Nastavení ActiveSync
Z Support
< Kalendář(Rozdíly mezi verzemi)
m |
m (→Nastavení kalendáře protokolem ActiveSync v prostředí Android, iPhone, WindowsMobile a Outlook2013) |
||
Řádka 10: | Řádka 10: | ||
Záleží na tom, jak dobře zvolený způsob synchronizace podporuje Vaše zařízení. | Záleží na tom, jak dobře zvolený způsob synchronizace podporuje Vaše zařízení. | ||
− | Např. v prostředí Android provedete nastavení tímto způsobem | + | Např. v prostředí Android provedete nastavení tímto způsobem: |
[[Soubor:eas1.png]] | [[Soubor:eas1.png]] |
Aktuální verze z 15:45, 30 květen 2015
[editovat] Nastavení kalendáře protokolem ActiveSync v prostředí Android, iPhone, WindowsMobile a Outlook2013
V prostředí operačního systému nebo kalendářového klienta definujte adresu Exchange ActiveSync serveru:
K ověření pak použijete své uživatelské jméno v Orionu.
Protokolem ActiveSync můžete synchronizovat svojí elektronickou poštu, kontakty, kalendář i úkoly. Můžete jím ale také synchronizovat jen kalendář a k elektronické poště přistupovat poštovním protokolem IMAP. Záleží na tom, jak dobře zvolený způsob synchronizace podporuje Vaše zařízení.
Např. v prostředí Android provedete nastavení tímto způsobem: