Kategorie:HelpDesk
(→Jak HelpDesk kontaktovat?) |
m |
||
Řádka 4: | Řádka 4: | ||
==Základní informace== | ==Základní informace== | ||
− | HelpDesk CIV tvoří [[pracoviště HelpDesku]] v lokalitách UI, | + | HelpDesk CIV tvoří [[pracoviště HelpDesku]] v lokalitách UI, JJ a CD, studentská [[služba HELPS]], [[systém RT]] a informační server [[Hlavní strana|support.zcu.cz]]. Služby HelpDesku mohou využívat všichni studenti a zaměstnanci ZČU. HelpDesk však slouží pouze k řešení problémů, nepleťte si jej, prosím, se školícím zařízením. Hlavní služby poskytované HelpDeskem jsou: |
* [[Časté problémy|řešení nejčastějších požadavků]] na operátorských pracovištích | * [[Časté problémy|řešení nejčastějších požadavků]] na operátorských pracovištích |
Aktuální verze z 07:31, 17 říjen 2016
HelpDesk CIV je tady jen proto, aby pomáhal vám, studentům a zaměstnancům ZČU. Kromě přístupu k dokumentaci potřebuje uživatel mít možnost elektronicky či osobně požádat o radu či pomoc. V řadě případů kromě rady potřebuje vyřešit konkrétní svízelnou situaci (zapomenutí hesla, ztráta důležitých dat). Přesně k tomu slouží HelpDesk CIV.Obsah |
[editovat] Základní informace
HelpDesk CIV tvoří pracoviště HelpDesku v lokalitách UI, JJ a CD, studentská služba HELPS, systém RT a informační server support.zcu.cz. Služby HelpDesku mohou využívat všichni studenti a zaměstnanci ZČU. HelpDesk však slouží pouze k řešení problémů, nepleťte si jej, prosím, se školícím zařízením. Hlavní služby poskytované HelpDeskem jsou:
- řešení nejčastějších požadavků na operátorských pracovištích
- tiskové služby pro studenty i zaměstnance
- změna hesel pro prostředí Orion
- další zdroje informací
[editovat] Jak HelpDesk kontaktovat?
Své dotazy, požadavky a hlášení závad můžete směrovat na HelpDesk kdykoli e-mailem a navíc i telefonicky nebo osobně během provozní doby pracovišť HelpDesku. Vzhledem k tomu, že všechny požadavky (tedy i ty, které nahlásíte telefonicky) jsou zaznamenány do systému RT (viz níže), doporučujeme zejména zkušenějším uživatelům používat e-mailové rozhraní. Zejména studenty prosíme, aby své dotazy a připomínky posílali pouze ze své školní poštovní adresy (tedy z adresy končící students.zcu.cz), aby byl zřejmý jejich studijní poměr k ZČU.
Při osobních návštěvách žádáme studenty, aby měli připravenou kartu JIS a znali své uživatelské jméno. Bohužel na tomto místě musíme připomenout i dodržování základních pravidel slušnosti, na což se často zapomíná.
[editovat] Komix pro tento měsíc

[editovat] E-mail, telefon a adresa
- operator@service.zcu.cz
- +420 377 63 8888
- Západočeská univerzita v Plzni - CIV
- Univerzitní 20
- 306 14, Plzeň
[editovat] Provozní doba
provoz: pondělí-pátek
- Helpdesk - Bory
- Univerzitní 20, UI205
- 7:00 - 20:00
- Helpdesk - Jungmannova
- Jungmannova 1/153, JJ108
- Z provozních důvodů je standardní otevírací doba zkrácena na:
- 8:00 - 13:00
V čase blízkém otevírací a zavírací době HelpDesku, může být operátor nakrátko nepřítomný kvůli obchůzce učeben.
Může také docházet k omezení provozu pracovišť a jednotlivých služeb. Podrobné informace získáte na tel.
377 63 8888.
[editovat] Stav služeb a hlášení závad
- Přehled dostupnosti poskytovaných služeb
- Formulář pro hlášení obecné závady
- Příjem hlášení závad s IS STAG
Stránky v kategorii „HelpDesk“
Zobrazuje se 17 stránek z celkového počtu 17 stránek v této kategorii.
DJKO |
P
RS |
S pokrač.TVČ |