Kategorie:HelpDesk

Z HelpDesk
Verze z 12. 9. 2024, 03:33, kterou vytvořil Pld (diskuse | příspěvky) (odstranění prázdné (zbytečné) řádky)
(rozdíl) ← Starší verze | zobrazit aktuální verzi (rozdíl) | Novější verze → (rozdíl)
HelpDesk CIV je tady proto, aby pomáhal vám, studentům a zaměstnancům ZČU. Kromě přístupu k dokumentaci potřebuje uživatel mít možnost elektronicky či osobně požádat o radu či pomoc. V řadě případů kromě rady potřebuje vyřešit konkrétní svízelnou situaci (zapomenutí hesla, ztráta důležitých dat). Přesně k tomu slouží HelpDesk CIV.

Základní informace

HelpDesk CIV tvoří pracoviště HelpDesku v lokalitách UI, JJ a CD, studentská služba HELPS, systém RT a informační server helpdesk.zcu.cz. Služby HelpDesku mohou využívat všichni studenti a zaměstnanci ZČU. HelpDesk však slouží pouze k řešení problémů, nepleťte si jej, prosím, se školícím zařízením. Hlavní služby poskytované HelpDeskem jsou:

Jak HelpDesk kontaktovat?

Své dotazy, požadavky a hlášení závad můžete směrovat na HelpDesk kdykoli e-mailem a navíc i telefonicky nebo osobně během provozní doby pracovišť HelpDesku. Vzhledem k tomu, že všechny požadavky (tedy i ty, které nahlásíte telefonicky) jsou zaznamenány do systému RT (viz níže), doporučujeme zejména zkušenějším uživatelům používat e-mailové rozhraní. Zejména studenty prosíme, aby své dotazy a připomínky posílali pouze ze své školní poštovní adresy (tedy z adresy končící students.zcu.cz), aby byl zřejmý jejich studijní poměr k ZČU.

Při osobních návštěvách žádáme studenty, aby měli připravenou kartu JIS a znali své uživatelské jméno. Bohužel na tomto místě musíme připomenout i dodržování základních pravidel slušnosti, na což se často zapomíná.

Komix pro tento měsíc

Zobrazit komix ve větším rozlišeníCivStrip-STADY-2022-03-CloudNaZCU.png

E-mail, telefon a adresa

Západočeská univerzita v Plzni - CIV
Univerzitní 20
301 00
Plzeň

Termíny profylaxí 2024

  • 22. března 2024 – 25. března 2024
  • 13. srpna 2024 – 19. srpna 2024
  • 18. října 2024 – 21. října 2024


Provozní doba HelpDesku

  • PROVOZNÍ DOBA:
HelpDesk Bory
Místnost UI205

Univerzitní 20
301 00 Plzeň
7.00–20.00
(pondělí–pátek)
  • Od 30. 9. je možnost si JIS kartu vyzvednout v místnosti UI205.
HelpDesk Jungmannova
Místnost JJ108

Jungmannova 153/1
301 00 Plzeň 3
8.30–14.00
(pondělí–pátek)