Kontakt

Z Support
(Rozdíly mezi verzemi)
Přejít na: navigace, hledání
m
 
(Není zobrazeno 8 mezilehlých verzí od 2 uživatelů.)
Řádka 1: Řádka 1:
==Existuje několik způsobů jak HelpDesk kontaktovat:==
+
==Provozní doba==
'''1. E-mailem:''' <tt>[mailto:operator@service.zcu.cz operator@service.zcu.cz]</tt> (kvůli snazší identifikaci vám doporučujeme používat univerzitní email viz [[E-mail]])
+
Informace o provozní době jsou zobrazeny na hlavní stránce [http://support.zcu.cz support.zcu.cz]
  
nebo můžete využít formuláře pro hlášení závad:
+
V době blízké otevírací a zavírací době HelpDesku může být operátor nakrátko nepřítomný kvůli obchůzce učeben. Může také docházet k omezení provozu pracovišť a jednotlivých služeb. Podrobné informace získáte na tel. '''377 63 8888'''.  
 
+
[[Special:RTRequest|Příjem hlášení závad s prostředím Orion, žádost o pomoc]] - studenti a pracovníci ZČU
+
* Hlavní pracoviště HelpDesk Bory (UI205)
 
+
* Pracoviště Jungmanova (JJ108)
[[Special:StagRequest|Příjem hlášení závad s IS STAG]] - instituce mimo ZČU využívající IS STAG
+
 
+
'''2. Telefonicky:''' 377 638 888. V rámci ZČU stačí volat klapku '''8888'''
+
 
+
'''3. Osobně:'''
+
Primární sídlo naleznete v objektu CIV (centrum informatizace a výpočetní techniky) v areálu Bory, místnost '''UI205'''. V budově HJ naleznete pracoviště HelpDesku v místnosti '''HJ306''', v budově KL v místnosti '''KL204b'''.
+
 
+
Hlavní pracoviště HelpDesku (UI205) je v pracovní dny otevřeno v čase 7:00 - 21:00.
+
Služba Helps 7:00 - 17:00.
+
 
+
Pracoviště HJ306 je v pracovní dny otevřeno v časech 8:00 - 15:00.
+
Služba Helps 10:00 - 14:00 a v 17:00 - 21:00. Ve večerních hodinách zde nelze skládat zálohy na tisk a nastavit nové heslo.
+
 
+
Pracoviště KL204b je v pracovní dny otevřeno v časech 8:00 - 15:00.
+
Služba Helps v 18:00 - 20:00. Ve večerních hodinách zde nelze skládat zálohy na tisk a nastavit nové heslo.
+
 
+
O prázdninách je [[Aktuality:Provozní doba HelpDesku o letních prázdninách 2009|provozní doba omezena]]. Prosím vezměte na vědomí, že během provozní doby se operátor může krátkodobě vzdálit, například na kotrolu učeben.
+
 
+
Při osobních návštěvách žádáme studenty, aby měli připravenou kartu JIS a znali své uživatelské jméno.
+

Aktuální verze z 12:13, 21 říjen 2016

[editovat] Provozní doba

Informace o provozní době jsou zobrazeny na hlavní stránce support.zcu.cz

V době blízké otevírací a zavírací době HelpDesku může být operátor nakrátko nepřítomný kvůli obchůzce učeben. Může také docházet k omezení provozu pracovišť a jednotlivých služeb. Podrobné informace získáte na tel. 377 63 8888.

  • Hlavní pracoviště HelpDesk Bory (UI205)
  • Pracoviště Jungmanova (JJ108)
Osobní nástroje
Jmenné prostory

Varianty
Zobrazení
Akce
Kdo jsem
Navigace
Často hledaná témata
Nástroje