Kontakt

Z HelpDesk

Existuje několik způsobů jak HelpDesk kontaktovat:

1. E-mailem: operator@service.zcu.cz (kvůli snazší identifikaci vám doporučujeme používat univerzitní email viz E-mail)

nebo můžete využít formuláře pro hlášení závad:

Příjem hlášení závad s prostředím Orion, žádost o pomoc - studenti a pracovníci ZČU

Příjem hlášení závad s IS STAG - instituce mimo ZČU využívající IS STAG

2. Telefonicky: 377 638 888. V rámci ZČU stačí volat klapku 8888

3. Osobně: Primární sídlo naleznete v objektu CIV (centrum informatizace a výpočetní techniky) v areálu Bory, místnost UI205. V budově HJ naleznete pracoviště HelpDesku v místnosti HJ306, v budově KL v místnosti KL204b.

Hlavní pracoviště HelpDesku (UI205) je v pracovní dny otevřeno v čase 7:00 - 21:00. Služba Helps 7:00 - 17:00.

Pracoviště HJ306 je v pracovní dny otevřeno v časech 8:00 - 15:00. Služba Helps 10:00 - 14:00 a v 17:00 - 21:00. Ve večerních hodinách zde nelze skládat zálohy na tisk a nastavit nové heslo.

Pracoviště KL204b je v pracovní dny otevřeno v časech 8:00 - 15:00. Služba Helps v 18:00 - 20:00. Ve večerních hodinách zde nelze skládat zálohy na tisk a nastavit nové heslo.

O prázdninách je provozní doba omezena. Prosím vezměte na vědomí, že během provozní doby se operátor může krátkodobě vzdálit, například na kotrolu učeben.

Při osobních návštěvách žádáme studenty, aby měli připravenou kartu JIS a znali své uživatelské jméno.