Konverze uživatelských profilů z OrioNT-IS

Z HelpDesk
Verze z 15. 6. 2006, 15:20, kterou vytvořil Phanousk (diskuse | příspěvky) (založení článku, je potřeba předělat uložení konvertovacího skriptu!)
(rozdíl) ← Starší verze | zobrazit aktuální verzi (rozdíl) | Novější verze → (rozdíl)

V tomto dokumentu se popisuje, jak co nejrychleji přetahat důležité věci z uživatelského profilu pro NT-IS do prostředí OrionXP. Jedná se o následující položky:

  • Adresář (Address Book) Outlook Expressu
  • Oblíbené položky
  • Odkazy na ploše
  • Položky z nabídky Start z menu Po spuštění
  • Lokálně uloženou poštu

Ostatní věci, jako například nastavení pozadí plochy, tento dokument neřeší, je to v kompetenci každého uživatele.

Postup při konverzi profilu

  1. Jestliže ještě nejste přihlášeni ke svému účtu v OrionXP, učiňte tak nyní. Další řádky platí jen pro řádně přihlášeného uživatele s přístupným diskem H:
  2. Stáhněte si na Váš disk tento skript a pak ho spusťte. Nyní by se Vám měly na ploše a v nabídce Start (Po spuštění) objevit Vaše odkazy, dále by se měly objevit oblíbené položky Internet Exploreru.
  3. Nyní si naimportujte adresář kontaktů z MS Outlook Express (MSOE) do Mozilla Thunderbirdu (TB):
    Spusťte TB, přijměte natrvalo certifikát ZČU a zadejte heslo k účtu. Poté zvolte v menu Nástroje (2. zprava) položku Importovat... (4. odspoda). Zde vyberte pro typ načítaných položek databázi kontaktů, stiskněte tlačítko Další >, vyberte Outlook Express a stiskněte opět tlačítko Další >. Po proběhnutí konverze byste měli mít všechny své kontakty z MSOE uložené v kontaktech TB pod záložkou Databáze kontaktů aplikace Outlook Express.
  4. Při importu lokálně uložených mailů z MSOE se postupuje obdobně jako při importu kontaktů. V typu načítaných položek ovšem vyberte položku Pošta, po přechodu do dalšího kroku průvodce opět zvolte Outlook Express a nakonec vyberte adresář s lokálně uloženou poštou. Typicky to bývá v cestě d:\users\uzivatelske_jmeno\Outlook Express.

S případnými dotazy kontaktujte skupinu uživatelské podpory HelpDesk.