LPS:Změna zkratky pracoviště

Z HelpDesk

Přehled operací souvisejících se změnou názvu pracoviště nebo rozdělením pracoviště. Výčet je pouze orientační, seznam kroků v každém bloku je řazen dle důležitosti, od nutných z naší strany až po doporučené, které si může lokální správce nebo uživatel udělat sám. Jednotlivé kroky je třeba provádět dle časového plánu dohodnutého s pracovištěm.

Věnováno Ladislavu Sutnarovi.

Začátek

  • nová zkratka musí být oficiálně schválena vedením univerzity a vložena do Magionu
  • zkratka pracoviště je uvedena v Inisu v číselníku středisek

Bez toho nepokračujeme.

Orion prostředí

e-mail

  • registrace zkratky jako nového mx záznamu
  • dořešení dožití staré zkratky (obvykle jeden rok souběh, pak před zrušením info uživatelům)

IdM a Grouper

DNS Sauron

  • změna registračních jmen strojů
  • změna pravidel pro lokálního správce?

AFS projekty

  • kontrola existence projektů nebo skupin se starým jménem

Aplikace a informační systémy

IS/STAG

  • změna číselníku pracovišť(probíhá v souběhu se změnou v Magionu)
  • změna studijních dat

RT

  • přejmenování uživatelů, aby se dostali ke svým požadavkům

doc.zcu.cz

  • kontrola a přerozdělení skupin pro přístup do adresářů
  • přejmenování adresářů, pokud obsahují zkratku pracoviště

weby a webové projekty

  • zavést web pod novou zkratkou
  • vyřešit migraci a dožití starého webu
  • najít případné další weby se zkratkou starého pracoviště
  • změnit vnitřní strukturu, pokud se tam vyskytuje zkratka pracoviště
  • kontrola obsahu

gapps.zcu.cz

  • kontrola existence objektů (skupiny, weby, adresáře v úložišti) na výskyt starého jména (to by si měli udělat uživatelé sami)

mysphere2, support.zcu.cz

  • tabulka k rezoluci emailu z hostname ke kontaktovani spravcu v pripade BI

ISKAM

Přístupový systém

  • kontrola starých skupin pracoviště a jejich přejmenování

Telefony

  • kontrola/přerozdělení číselného plánu

Telefonní seznam a vizitka

  • kontrola a přehození uživatelů na nové pracoviště (něco proběhne automaticky, něco se musí udělat ručně)
  • přidělení editačních práv pro nové pracoviště (pokud to dělá někdo jiný než sekretariát, ten se přesune automaticky)