Migrace Alfresco

Z HelpDesk

Postup migrace

Jednotlivé oblasti se postupně migrují ze starého doc do nového dokumentového systému Alfresco. O přesunu jsou vždy informováni správci jednotlivých oblastí prostřednictvím RT systému, aby provedli následnou kontrolu přenesených dat a znovunastavení přístupů k jednotlivým dokumentům.

Co udělat, když jsem správce oblasti?

Provést kontrolu :
Prvním krokem zda se při migraci přenesly všechny soubory.(Lze kontrolovat oproti starému doc) -> Pokud ne kontaktujte operator@service.zcu.cz
Druhým krokem je kontrola názvů. (stává se většinou u českých znaků v názvu) -> Lze odstranit přejmenováním dokumentu do původního českého názvu.
Třetím krokem je nastavení práv v dané oblasti.(viz první krůčky v Alfresco-> nastavení práv)

První krůčky v Alfresco

Základní orientace v prostředí alfresco bude na První krůčky v Alfresco


Školení

Pro správce oblastí budou uspořádány školení. Termíny školení budou zaslány v dostatečném předstihu.


Kontakt v případě problémů

Pokud v souvislosti s migrací vaší oblasti narazíte na chyby nebo si nebudete vědět rady v novém rozhraní, kontaktuje nás standardními cestami na HelpDesk, nejlépe e-mailem na operator@service.zcu.cz