Nápověda:Jak vytvořit novinku
Z HelpDesk
Novinky i Výpadky provozu jsou generované stránky. Aby se do nich článek dostal je potřeba splnit několik pravidel:
- musí být v namespace Aktuality, tj. musí mít prefix Aktuality: (včetně dvojtečky)
- musí být kategorizována alespoň do jedné z kategorií Kategorie:Novinky nebo Kategorie:Výpadky provozu
- aktualitě nelze později přiřazovat jiné kategorie nebo měnit položku o kategorizaci, změnil by se tím datum aktualizace a byla by opět zařazena na vrcho (to neplatí o obsahu)
- řazení v kategorii podle názvu (češtinu je vhodnější zapsat v ascii), jinak se bude řadit v kategorii podle namespace, tedy pod písmeno A
- text do prvního odřádkování (Enter) bude považován za první odstavec a bude se zobrazovat v náhledech, v něm by měla být uložena nosná informace (například o pořádání semináře, téma, datum, místnost), další detaily (obsah, přednášející, ...) by měly být uloženy až v těle zprávy
- poslední editace nesmí být označeno jako malá editace, jinak se novinka nezobrazuje, datum se použije dle poslední editace, toto umožňuje recyklaci aktualit
Příklad:
Aktuality:Řešení nového supportu je na světě
Vážení uživatelé, připravili jsme pro vás nový support. Doufáme, že vám přinese mnohé zlepšení a snadnější orientaci. Nepřehlédnutelnou změnou je nový vzhled, ale jen lehce odlišná práce s webem. Struktura stránek zůstala nezměněna, přibylo mnoho dalších stránek, které vám umožní lepší orientaci a snažší dohledání informací. [[Kategorie:Novinky|Reseni noveho supportu je na svete]]
Pozn.: při uložení nezaškrtávat tlačítko Tato změna je malá editace.
Vytvoření nové aktuality
Zapište správný název stránky včetně prefixu Aktuality: a vytvoří se vám nový prázdný dokument: