Nápověda:Jak vytvořit novinku

Z HelpDesk
Verze k tisku již není podporovaná a může obsahovat chyby s vykreslováním. Aktualizujte si prosím záložky ve svém prohlížeči a použijte prosím zabudovanou funkci prohlížeče pro tisknutí.

Novinky i Výpadky provozu jsou generované stránky. Aby se do nich článek dostal je potřeba splnit několik pravidel:

  • musí být v namespace Aktuality, tj. musí mít prefix Aktuality: (včetně dvojtečky)
  • musí být kategorizována alespoň do jedné z kategorií Kategorie:Novinky nebo Kategorie:Výpadky provozu
  • aktualitě nelze později přiřazovat jiné kategorie nebo měnit položku o kategorizaci, změnil by se tím datum aktualizace a byla by opět zařazena na vrcho (to neplatí o obsahu)
  • řazení v kategorii podle názvu (češtinu je vhodnější zapsat v ascii), jinak se bude řadit v kategorii podle namespace, tedy pod písmeno A
  • text do prvního odřádkování (Enter) bude považován za první odstavec a bude se zobrazovat v náhledech, v něm by měla být uložena nosná informace (například o pořádání semináře, téma, datum, místnost), další detaily (obsah, přednášející, ...) by měly být uloženy až v těle zprávy
  • poslední editace nesmí být označeno jako malá editace, jinak se novinka nezobrazuje, datum se použije dle poslední editace, toto umožňuje recyklaci aktualit

Příklad:

 Aktuality:Řešení nového supportu je na světě
Vážení uživatelé, připravili jsme pro vás nový support. Doufáme, že vám přinese mnohé zlepšení a snadnější orientaci.

Nepřehlédnutelnou změnou je nový vzhled, ale jen lehce odlišná práce s webem. Struktura stránek zůstala nezměněna, 
přibylo mnoho dalších stránek, které vám umožní lepší orientaci a snažší dohledání informací.

[[Kategorie:Novinky|Reseni noveho supportu je na svete]]

Pozn.: při uložení nezaškrtávat tlačítko Tato změna je malá editace.

Vytvoření nové aktuality

Zapište správný název stránky včetně prefixu Aktuality: a vytvoří se vám nový prázdný dokument: