Nastavení elektronické pošty

Z HelpDesk
Vážení uživatelé,

chceme vás informovat o změně nastavování vaší univerzitní elektronické pošty. Až dosud jste si nastavovali přesměrování pošty, antispamovou kontrolu, automatickou odpověď v nepřítomnosti i třídění pošty na stránce

https://mail.zcu.cz/moje-nastaveni.

Nyní se tato nastavení přesouvají přímo do prostředí webmailu

https://webmail.zcu.cz/

Do něj jsme vám právě teď přenesli vaše současné nastavení přesměrování pošty a odpovědi v nepřítomnosti. Pravidla pro třídění pošty nelze strojově přenést, proto žádáme uživatele, kteří si pravidla v minulosti vytvářeli, aby si je v novém prostředí ve webmailu zadali znovu. Pravidla se zde nastavují jednoduchým způsobem pouhým klikáním ve webovém formuláři.

Stejnou informaci doplněnou o výstižné ukázky obrazovek najdete na oficiálních stránkách podpory support.zcu.cz/xxx/

Až do 14. října jsou všechny zprávy doručovány beze změny jako doposud podle původního nastavení na https://mail.zcu.cz/moje-nastaveni . Do té doby si prosím zkontrolujte správné nastavení pošty v novém prostředí ve webmailu, kde ho již máte k dispozici. To se začne uplatňovat 14. října ve 20:00, kdy univerzitní poštovní server začne zprávy doručovat podle něj. Společně s tím dojde také ke změně v doručování zpráv považovaných za spam. Ty budou automaticky ukládány do osobní složky Spam.