Nastavení elektronické pošty

Z HelpDesk

Vážení uživatelé,

nyní dochází ke změně nastavování vaší univerzitní elektronické pošty. Až dosud jste si nastavovali přesměrování pošty, antispamovou kontrolu, automatickou odpověď v nepřítomnosti a třídění pošty na stránce

https://mail.zcu.cz/moje-nastaveni.

Tato nastavení se nyní přesouvají přímo do prostředí webmailu

https://webmail.zcu.cz/

Do něj jsme vám právě teď přenesli vaše současná nastavení přesměrování pošty a odpovědi v nepřítomnosti. Pravidla pro třídění pošty nelze strojově přenést, proto žádáme uživatele, kteří si pravidla v minulosti vytvářeli, aby si je v novém prostředí ve webmailu zadali znovu. Pravidla se zde nastavují jednoduchým způsobem pouhým klikáním ve webovém formuláři.

Až do 15. října jsou všechny zprávy doručovány beze změny jako doposud podle původního nastavení na

https://mail.zcu.cz/moje-nastaveni .

Do té doby si prosím zkontrolujte správné nastavení pošty v novém prostředí ve webmailu , kde ho již máte k dispozici. To se začne uplatňovat 15. října v 19:00, kdy univerzitní poštovní server začne zprávy doručovat podle něj.

Společně s tím dojde také ke změně v doručování zpráv považovaných za spam. Ty budou automaticky ukládány do osobní složky Spam.


Nastavení elektronické pošty ve webmailu

V prostředí webmailu

https://webmail.zcu.cz/

se nastavení pošty provádí v menu Předvolby.

Predvolby.png


Přeposílání

Přeposílání zpráv si nastavíte na kartě

Preposilani.png


Nepřítomnost

Nepritomnost.png


PravidloA

Studenti-zcu1.png

PravidloB

Studenti-zcu2.png

PravidloC

Studenti-zcu3.png