Opravy výpočetní techniky

Z Support
(Rozdíly mezi verzemi)
Přejít na: navigace, hledání
(Postup pro opravu VT: - upřesnění oprav)
(Postup pro opravu VT)
Řádka 7: Řádka 7:
 
# Do mailu uveďte číslo střediska, zakázku a činnost pro přefakturování nákladů, dále pak inventární číslo zařízení, kterého se oprava týká.
 
# Do mailu uveďte číslo střediska, zakázku a činnost pro přefakturování nákladů, dále pak inventární číslo zařízení, kterého se oprava týká.
 
# Do mailu dále uveďte příčinu problému, neboli co je potřeba opravit.
 
# Do mailu dále uveďte příčinu problému, neboli co je potřeba opravit.
# Jestliže máte preference co se týče společnosti pro provedení opravy, uveďte je také. V opačném případě zařídí výběr opravce CIV.
+
# Do mailu uveďte rovněž opravce, který má opravu provést.  
 +
Nebudete-li si vědět rady s výběrem opravce nebo s určením problému na zařízení, může s dalším postupem pomoci CIV. Tato služba ale není standardní a CIV neodpovídá za uskutečnění opravy, odpovídá jen za vystavení objednávky.
  
 
==Oprava x Zhodnocení==
 
==Oprava x Zhodnocení==

Verze z 15:36, 1 duben 2009

Záruční i pozáruční opravy výpočetní techniky (tiskárny, počítače, telefony) se provádějí přes ekonomickou kancelář CIV.

Postup pro opravu VT

Opravu výpočetní tehcniky si zařizuje samo koncové pracoviště. Objednávku na opravu zařizuje CIV. Je proto třeba:

  1. Poslat mail s požadavkem na opravu VT na adresu operator@service.zcu.cz.
  2. Do mailu uveďte číslo střediska, zakázku a činnost pro přefakturování nákladů, dále pak inventární číslo zařízení, kterého se oprava týká.
  3. Do mailu dále uveďte příčinu problému, neboli co je potřeba opravit.
  4. Do mailu uveďte rovněž opravce, který má opravu provést.

Nebudete-li si vědět rady s výběrem opravce nebo s určením problému na zařízení, může s dalším postupem pomoci CIV. Tato služba ale není standardní a CIV neodpovídá za uskutečnění opravy, odpovídá jen za vystavení objednávky.

Oprava x Zhodnocení

Je třeba rozlišovat, zda jde o opravu výpočetní techniky (například rozbitý zdroj) nebo o její zhodnocení (například dokoupení paměti). Opravu VT zařizuje CIV, zhodnocení OSRA.

Pomoc při instalaci HW

Instalaci HW do stávajíciho zařízení provádí majitel zařízení (katedra, fakulta, ...), respektive jeho lokální správce. Jestliže nemáte lokálního správce, nebo přesto potřebujete s instalací pomoci, opět kontaktujte HelpDesk CIV.

Osobní nástroje
Jmenné prostory

Varianty
Zobrazení
Akce
Kdo jsem
Navigace
Často hledaná témata
Nástroje