Opravy výpočetní techniky

Z Support
(Rozdíly mezi verzemi)
Přejít na: navigace, hledání
m
m
Řádka 1: Řádka 1:
 
Podle směrnice rektora [http://legislativa.zcu.cz/rektor-p/21r2008.pdf 21R/2008 - hospodaření s majetkem] (článek 1, bod 12), je CIV objednacím místem pro opravy a údržbu výpočetní a telekomunikační techniky.
 
Podle směrnice rektora [http://legislativa.zcu.cz/rektor-p/21r2008.pdf 21R/2008 - hospodaření s majetkem] (článek 1, bod 12), je CIV objednacím místem pro opravy a údržbu výpočetní a telekomunikační techniky.
 +
 +
==Oprava nebo Zhodnocení?==
 +
Je třeba rozlišovat, zda jde o opravu výpočetní techniky (například rozbitý zdroj) nebo o její zhodnocení (například dokoupení paměti). Opravu VT zařizuje [[:Kategorie:HelpDesk|CIV]], technické zhodnocení [http://www.osra.zcu.cz OSRA].
  
 
==Postup pro opravu VT==
 
==Postup pro opravu VT==
Řádka 7: Řádka 10:
 
# Projevy problému a co je potřeba opravit.
 
# Projevy problému a co je potřeba opravit.
 
# Firmu (IČO), která má opravu provést.
 
# Firmu (IČO), která má opravu provést.
Nebudete-li si vědět rady s výběrem firmy pro opravu nebo s určením problému na zařízení, může s dalším postupem pomoci CIV. Tato služba ale není standardní a CIV neodpovídá za uskutečnění opravy, odpovídá jen za vystavení objednávky.
 
 
==Oprava x Zhodnocení==
 
Je třeba rozlišovat, zda jde o opravu výpočetní techniky (například rozbitý zdroj) nebo o její zhodnocení (například dokoupení paměti). Opravu VT zařizuje [[:Kategorie:HelpDesk|CIV]], zhodnocení [http://www.osra.zcu.cz OSRA].
 
  
==Pomoc při instalaci HW==
+
==Technické poradenství==
Instalaci HW do stávajíciho zařízení provádí majitel zařízení (katedra, fakulta, ...), respektive jeho lokální správce. Jestliže nemáte lokálního správce, nebo přesto potřebujete s instalací pomoci, opět kontaktujte [[:Kategorie:HelpDesk|HelpDesk]] CIV.
+
Při řešení problémů s výpočetní technikou CIV poskytuje technické poradenství. Kontaktním bodem je [[:Kategorie:HelpDesk|HelpDesk]] CIV.
  
 
[[Kategorie:HelpDesk]]
 
[[Kategorie:HelpDesk]]
 
[[Kategorie:Služby]]
 
[[Kategorie:Služby]]

Verze z 14:35, 2 duben 2009

Podle směrnice rektora 21R/2008 - hospodaření s majetkem (článek 1, bod 12), je CIV objednacím místem pro opravy a údržbu výpočetní a telekomunikační techniky.

Oprava nebo Zhodnocení?

Je třeba rozlišovat, zda jde o opravu výpočetní techniky (například rozbitý zdroj) nebo o její zhodnocení (například dokoupení paměti). Opravu VT zařizuje CIV, technické zhodnocení OSRA.

Postup pro opravu VT

CIV vyřizuje záruční opravy výpočetní techniky pořízené na základě centrálního výběrového řízení a opravy zařízení v operativním pronájmu zařizovaného CIVem. Ostatní opravy výpočetní techniky si zařizuje pracoviště, které má VT evidovanou ve svém majetku. Kontaktní místo pro opravy je operator@service.zcu.cz. Do žádosti je třeba uvést následující informace v souladu s článkem 5, bod 1, zvláště pak:

  1. Číslo střediska, zakázku a činnost pro fakturování nákladů (netýká se záručních oprav a operativního leasingu), dále pak inventární číslo zařízení, kterého se oprava týká.
  2. Projevy problému a co je potřeba opravit.
  3. Firmu (IČO), která má opravu provést.

Technické poradenství

Při řešení problémů s výpočetní technikou CIV poskytuje technické poradenství. Kontaktním bodem je HelpDesk CIV.

Osobní nástroje
Jmenné prostory

Varianty
Zobrazení
Akce
Kdo jsem
Navigace
Často hledaná témata
Nástroje