Opravy výpočetní techniky

Z Support
(Rozdíly mezi verzemi)
Přejít na: navigace, hledání
m
m
Řádka 2: Řádka 2:
  
 
==Oprava nebo Zhodnocení?==
 
==Oprava nebo Zhodnocení?==
Je třeba rozlišovat, zda jde o opravu výpočetní techniky (například rozbitý zdroj) nebo o její zhodnocení (například dokoupení paměti). Opravu VT zařizuje [[:Kategorie:HelpDesk|CIV]], technické zhodnocení [http://www.osra.zcu.cz OSRA].
+
Je třeba rozlišovat, zda jde o opravu výpočetní techniky (například rozbitý zdroj) nebo o její zhodnocení (například dokoupení paměti). Objednávku na opravu VT zařizuje [[:Kategorie:HelpDesk|CIV]], objednávku na technické zhodnocení [http://www.osra.zcu.cz OSRA].
  
 
==Postup pro opravu VT==
 
==Postup pro opravu VT==
Řádka 12: Řádka 12:
  
 
==Technické poradenství==
 
==Technické poradenství==
Při řešení problémů s výpočetní technikou CIV poskytuje technické poradenství. Kontaktním bodem je [[:Kategorie:HelpDesk|HelpDesk]] CIV.
+
Při řešení problémů s výpočetní technikou v majetku ZČU CIV poskytuje technické poradenství. Kontaktním bodem je [[:Kategorie:HelpDesk|HelpDesk]] CIV.  
  
 
[[Kategorie:HelpDesk]]
 
[[Kategorie:HelpDesk]]
 
[[Kategorie:Služby]]
 
[[Kategorie:Služby]]

Verze z 14:38, 2 duben 2009

Podle směrnice rektora 21R/2008 - hospodaření s majetkem (článek 1, bod 12), je CIV objednacím místem pro opravy a údržbu výpočetní a telekomunikační techniky.

Oprava nebo Zhodnocení?

Je třeba rozlišovat, zda jde o opravu výpočetní techniky (například rozbitý zdroj) nebo o její zhodnocení (například dokoupení paměti). Objednávku na opravu VT zařizuje CIV, objednávku na technické zhodnocení OSRA.

Postup pro opravu VT

CIV vyřizuje záruční opravy výpočetní techniky pořízené na základě centrálního výběrového řízení a opravy zařízení v operativním pronájmu zařizovaného CIVem. Ostatní opravy výpočetní techniky si zařizuje pracoviště, které má VT evidovanou ve svém majetku. Kontaktní místo pro opravy je operator@service.zcu.cz. Do žádosti je třeba uvést následující informace v souladu s článkem 5, bod 1, zvláště pak:

  1. Číslo střediska, zakázku a činnost pro fakturování nákladů (netýká se záručních oprav a operativního leasingu), dále pak inventární číslo zařízení, kterého se oprava týká.
  2. Projevy problému a co je potřeba opravit.
  3. Firmu (IČO), která má opravu provést.

Technické poradenství

Při řešení problémů s výpočetní technikou v majetku ZČU CIV poskytuje technické poradenství. Kontaktním bodem je HelpDesk CIV.

Osobní nástroje
Jmenné prostory

Varianty
Zobrazení
Akce
Kdo jsem
Navigace
Často hledaná témata
Nástroje