Opravy výpočetní techniky

Z Support
(Rozdíly mezi verzemi)
Přejít na: navigace, hledání
(založení článku)
 
m
 
(Není zobrazeno 16 mezilehlých verzí od 2 uživatelů.)
Řádka 1: Řádka 1:
Záruční i pozáruční opravy výpočetní techniky (tiskárny, počítače, telefony) se provádějí přes ekonomickou kancelář CIV.
+
Podle směrnice rektora [http://legislativa.zcu.cz/rektor-p/21r2008.pdf 21R/2008 - hospodaření s majetkem] (článek 1, bod 12), je CIV objednacím místem pro opravy a údržbu výpočetní a telekomunikační techniky.
 +
 
 +
==Oprava nebo Zhodnocení?==
 +
Je třeba rozlišovat, zda jde o opravu výpočetní techniky (například rozbitý zdroj) nebo o její zhodnocení (například dokoupení paměti). Objednávku na opravu VT zařizuje [[:Kategorie:HelpDesk|CIV]], objednávku na technické zhodnocení [http://www.sra.zcu.cz SRA].
  
 
==Postup pro opravu VT==
 
==Postup pro opravu VT==
# Poslat mail s požadavkem na opravu VT na adresu [mailto:operator@service.zcu.cz operator@service.zcu.cz].
+
CIV vyřizuje '''záruční''' opravy výpočetní techniky pořízené na základě centrálního výběrového řízení a opravy zařízení v operativním pronájmu zařizovaného CIVem. Ostatní opravy výpočetní techniky si zařizuje pracoviště, které má VT evidovanou ve svém majetku. Kontaktní místo pro záruční opravy a opravy zařízení v operativním pronájmu je [mailto:operator@service.zcu.cz operator@service.zcu.cz]. Ostatní opravy se objednávají žádankou v souladu s článkem 4 směrnice rektora 21R/2008. Do žádosti je třeba uvést následující informace podle článku 5, bodu 1 směrnice 21R/2008, zvláště pak:
# Do mailu uveďte číslo střediska, zakázku a činnost pro přefakturování nákladů, dále pak inventární číslo zařízení, kterého se oprava týká.
+
# Do mailu dále uveďte příčinu problému, neboli co je potřeba opravit.
+
# Jestliže máte preference co se týče společnosti pro provedení opravy, uveďte je také. V opačném případě zařídí výběr opravce CIV.
+
  
==Oprava x Zhodnocení==
+
# Číslo střediska, zakázku a činnost pro fakturování nákladů (netýká se záručních oprav a operativního leasingu), dále pak inventární číslo zařízení, kterého se oprava týká.
Je třeba rozlišovat, zda jde o opravu výpočetní techniky (například rozbitý zdroj) nebo o její zhodnocení (například dokoupení paměti). Opravu VT zařizuje [[:Kategorie:HelpDesk|CIV]], zhodnocení [http://www.osra.zcu.cz OSRA].
+
# Projevy problému a co je potřeba opravit.
 +
# Firmu (IČO), která má opravu provést (netýká se záručních oprav a operativního leasingu).
  
==Pomoc při instalaci HW==
+
==Technické poradenství==
Instalaci HW do stávajíciho zařízení provádí majitel zařízení (katedra, fakulta, ...), respektive jeho lokální správce. Jestliže nemáte lokálního správce, nebo přesto potřebujete s instalací pomoci, opět kontaktujte [[:Kategorie:HelpDesk|HelpDesk]] CIV.
+
Při řešení problémů s výpočetní technikou v majetku ZČU CIV poskytuje technické poradenství. Kontaktním bodem je [[:Kategorie:HelpDesk|HelpDesk]] CIV.  
  
 
[[Kategorie:HelpDesk]]
 
[[Kategorie:HelpDesk]]
 +
[[Kategorie:Služby]]

Aktuální verze z 13:37, 4 červen 2012

Podle směrnice rektora 21R/2008 - hospodaření s majetkem (článek 1, bod 12), je CIV objednacím místem pro opravy a údržbu výpočetní a telekomunikační techniky.

[editovat] Oprava nebo Zhodnocení?

Je třeba rozlišovat, zda jde o opravu výpočetní techniky (například rozbitý zdroj) nebo o její zhodnocení (například dokoupení paměti). Objednávku na opravu VT zařizuje CIV, objednávku na technické zhodnocení SRA.

[editovat] Postup pro opravu VT

CIV vyřizuje záruční opravy výpočetní techniky pořízené na základě centrálního výběrového řízení a opravy zařízení v operativním pronájmu zařizovaného CIVem. Ostatní opravy výpočetní techniky si zařizuje pracoviště, které má VT evidovanou ve svém majetku. Kontaktní místo pro záruční opravy a opravy zařízení v operativním pronájmu je operator@service.zcu.cz. Ostatní opravy se objednávají žádankou v souladu s článkem 4 směrnice rektora 21R/2008. Do žádosti je třeba uvést následující informace podle článku 5, bodu 1 směrnice 21R/2008, zvláště pak:

  1. Číslo střediska, zakázku a činnost pro fakturování nákladů (netýká se záručních oprav a operativního leasingu), dále pak inventární číslo zařízení, kterého se oprava týká.
  2. Projevy problému a co je potřeba opravit.
  3. Firmu (IČO), která má opravu provést (netýká se záručních oprav a operativního leasingu).

[editovat] Technické poradenství

Při řešení problémů s výpočetní technikou v majetku ZČU CIV poskytuje technické poradenství. Kontaktním bodem je HelpDesk CIV.

Osobní nástroje
Jmenné prostory

Varianty
Zobrazení
Akce
Kdo jsem
Navigace
Často hledaná témata
Nástroje