Opravy výpočetní techniky

Z Support
(Rozdíly mezi verzemi)
Přejít na: navigace, hledání
m (zmena odkazu na SRA)
m
 
Řádka 2: Řádka 2:
  
 
==Oprava nebo Zhodnocení?==
 
==Oprava nebo Zhodnocení?==
Je třeba rozlišovat, zda jde o opravu výpočetní techniky (například rozbitý zdroj) nebo o její zhodnocení (například dokoupení paměti). Objednávku na opravu VT zařizuje [[:Kategorie:HelpDesk|CIV]], objednávku na technické zhodnocení [http://www.sra.zcu.cz OSRA].
+
Je třeba rozlišovat, zda jde o opravu výpočetní techniky (například rozbitý zdroj) nebo o její zhodnocení (například dokoupení paměti). Objednávku na opravu VT zařizuje [[:Kategorie:HelpDesk|CIV]], objednávku na technické zhodnocení [http://www.sra.zcu.cz SRA].
  
 
==Postup pro opravu VT==
 
==Postup pro opravu VT==

Aktuální verze z 13:37, 4 červen 2012

Podle směrnice rektora 21R/2008 - hospodaření s majetkem (článek 1, bod 12), je CIV objednacím místem pro opravy a údržbu výpočetní a telekomunikační techniky.

[editovat] Oprava nebo Zhodnocení?

Je třeba rozlišovat, zda jde o opravu výpočetní techniky (například rozbitý zdroj) nebo o její zhodnocení (například dokoupení paměti). Objednávku na opravu VT zařizuje CIV, objednávku na technické zhodnocení SRA.

[editovat] Postup pro opravu VT

CIV vyřizuje záruční opravy výpočetní techniky pořízené na základě centrálního výběrového řízení a opravy zařízení v operativním pronájmu zařizovaného CIVem. Ostatní opravy výpočetní techniky si zařizuje pracoviště, které má VT evidovanou ve svém majetku. Kontaktní místo pro záruční opravy a opravy zařízení v operativním pronájmu je operator@service.zcu.cz. Ostatní opravy se objednávají žádankou v souladu s článkem 4 směrnice rektora 21R/2008. Do žádosti je třeba uvést následující informace podle článku 5, bodu 1 směrnice 21R/2008, zvláště pak:

  1. Číslo střediska, zakázku a činnost pro fakturování nákladů (netýká se záručních oprav a operativního leasingu), dále pak inventární číslo zařízení, kterého se oprava týká.
  2. Projevy problému a co je potřeba opravit.
  3. Firmu (IČO), která má opravu provést (netýká se záručních oprav a operativního leasingu).

[editovat] Technické poradenství

Při řešení problémů s výpočetní technikou v majetku ZČU CIV poskytuje technické poradenství. Kontaktním bodem je HelpDesk CIV.

Osobní nástroje
Jmenné prostory

Varianty
Zobrazení
Akce
Kdo jsem
Navigace
Často hledaná témata
Nástroje