Opravy výpočetní techniky

Z HelpDesk
Verze z 1. 4. 2009, 14:19, kterou vytvořil Phanousk (diskuse | příspěvky) (založení článku)
(rozdíl) ← Starší verze | zobrazit aktuální verzi (rozdíl) | Novější verze → (rozdíl)
Verze k tisku již není podporovaná a může obsahovat chyby s vykreslováním. Aktualizujte si prosím záložky ve svém prohlížeči a použijte prosím zabudovanou funkci prohlížeče pro tisknutí.

Záruční i pozáruční opravy výpočetní techniky (tiskárny, počítače, telefony) se provádějí přes ekonomickou kancelář CIV.

Postup pro opravu VT

  1. Poslat mail s požadavkem na opravu VT na adresu operator@service.zcu.cz.
  2. Do mailu uveďte číslo střediska, zakázku a činnost pro přefakturování nákladů, dále pak inventární číslo zařízení, kterého se oprava týká.
  3. Do mailu dále uveďte příčinu problému, neboli co je potřeba opravit.
  4. Jestliže máte preference co se týče společnosti pro provedení opravy, uveďte je také. V opačném případě zařídí výběr opravce CIV.

Oprava x Zhodnocení

Je třeba rozlišovat, zda jde o opravu výpočetní techniky (například rozbitý zdroj) nebo o její zhodnocení (například dokoupení paměti). Opravu VT zařizuje CIV, zhodnocení OSRA.

Pomoc při instalaci HW

Instalaci HW do stávajíciho zařízení provádí majitel zařízení (katedra, fakulta, ...), respektive jeho lokální správce. Jestliže nemáte lokálního správce, nebo přesto potřebujete s instalací pomoci, opět kontaktujte HelpDesk CIV.