Opravy výpočetní techniky

Z HelpDesk
Verze k tisku již není podporovaná a může obsahovat chyby s vykreslováním. Aktualizujte si prosím záložky ve svém prohlížeči a použijte prosím zabudovanou funkci prohlížeče pro tisknutí.

Podle směrnice rektora 21R/2008 - hospodaření s majetkem (článek 1, bod 12), je CIV objednacím místem pro opravy a údržbu výpočetní a telekomunikační techniky.

Postup pro opravu VT

CIV vyřizuje záruční opravy výpočetní techniky pořízené na základě centrálního výběrového řízení a opravy zařízení v operativním pronájmu zařizovaného CIVem. Ostatní opravy výpočetní techniky si zařizuje pracoviště, které má VT evidovanou ve svém majetku. Kontaktní místo pro opravy je operator@service.zcu.cz. Do žádosti je třeba uvést následující informace v souladu s článkem 5, bod 1, zvláště pak:

  1. Číslo střediska, zakázku a činnost pro fakturování nákladů (netýká se záručních oprav a operativního leasingu), dále pak inventární číslo zařízení, kterého se oprava týká.
  2. Projevy problému a co je potřeba opravit.
  3. Firmu (IČO), která má opravu provést.

Nebudete-li si vědět rady s výběrem firmy pro opravu nebo s určením problému na zařízení, může s dalším postupem pomoci CIV. Tato služba ale není standardní a CIV neodpovídá za uskutečnění opravy, odpovídá jen za vystavení objednávky.

Oprava x Zhodnocení

Je třeba rozlišovat, zda jde o opravu výpočetní techniky (například rozbitý zdroj) nebo o její zhodnocení (například dokoupení paměti). Opravu VT zařizuje CIV, zhodnocení OSRA.

Pomoc při instalaci HW

Instalaci HW do stávajíciho zařízení provádí majitel zařízení (katedra, fakulta, ...), respektive jeho lokální správce. Jestliže nemáte lokálního správce, nebo přesto potřebujete s instalací pomoci, opět kontaktujte HelpDesk CIV.