Opravy výpočetní techniky

Z HelpDesk
Verze z 2. 4. 2009, 13:44, kterou vytvořil Phanousk (diskuse | příspěvky) (konečná verze)
Verze k tisku již není podporovaná a může obsahovat chyby s vykreslováním. Aktualizujte si prosím záložky ve svém prohlížeči a použijte prosím zabudovanou funkci prohlížeče pro tisknutí.

Podle směrnice rektora 21R/2008 - hospodaření s majetkem (článek 1, bod 12), je CIV objednacím místem pro opravy a údržbu výpočetní a telekomunikační techniky.

Oprava nebo Zhodnocení?

Je třeba rozlišovat, zda jde o opravu výpočetní techniky (například rozbitý zdroj) nebo o její zhodnocení (například dokoupení paměti). Objednávku na opravu VT zařizuje CIV, objednávku na technické zhodnocení OSRA.

Postup pro opravu VT

CIV vyřizuje záruční opravy výpočetní techniky pořízené na základě centrálního výběrového řízení a opravy zařízení v operativním pronájmu zařizovaného CIVem. Ostatní opravy výpočetní techniky si zařizuje pracoviště, které má VT evidovanou ve svém majetku. Kontaktní místo pro záruční opravy a opravy zařízení v operativním pronájmu je operator@service.zcu.cz. Ostatní opravy se objednávají žádankou v souladu s článkem 4 směrnice rektora 21R/2008. Do žádosti je třeba uvést následující informace podle článku 5, bodu 1 směrnice 21R/2008, zvláště pak:

  1. Číslo střediska, zakázku a činnost pro fakturování nákladů (netýká se záručních oprav a operativního leasingu), dále pak inventární číslo zařízení, kterého se oprava týká.
  2. Projevy problému a co je potřeba opravit.
  3. Firmu (IČO), která má opravu provést.

Technické poradenství

Při řešení problémů s výpočetní technikou v majetku ZČU CIV poskytuje technické poradenství. Kontaktním bodem je HelpDesk CIV.