Orion skupiny

Z HelpDesk
Verze z 16. 4. 2012, 16:57, kterou vytvořil Paja (diskuse | příspěvky) (Nová stránka: ===Úvod=== Správa Orion skupin je prováděna pomocí nástroje Grouper, který čerpá data z personální a studijní agendy a z dalších systémů. Pomocí takto získaných d...)
(rozdíl) ← Starší verze | zobrazit aktuální verzi (rozdíl) | Novější verze → (rozdíl)

Úvod

Správa Orion skupin je prováděna pomocí nástroje Grouper, který čerpá data z personální a studijní agendy a z dalších systémů. Pomocí takto získaných dat sestaví jednotlivé skupiny a ty pak publikuje prostřednictvím Identity Manageru do dalších systémů. Skupiny spravované systémem Orion skupiny je možné využít pro řízení přístupu k webovým aplikací systémem WebAuth, aktualizaci přístupu do dokumentového úložiště doc.zcu.cz a nastavení e-mailových konferencí na serveru list.zcu.cz.

Pomocí systému Orion skupiny může každý uživatel vidět svá členství ve skupinách a řídit členství u samoobslužných skupin. Sekretariáty a tejemníci kateder mají zvýšená oprávnění a mohou přidávat ručně spravované osoby do skupiny své katedry. Tyto funkce jsou přehledně rozděleny do tří záložek uvedených dále.


Moje členství

Tato záložka zobrazuje seznam skupin aktuálně přihlášeného uživatele. Název skupiny je složen z cesty a názvu. Cesta je oddělena dvojtečkou a název je až za poslední dvojtečkou. Pak následuje krátký textový popis skupiny.

Samoobslužné skupiny

V záložce "Samoobslužné skupiny" je možné spravovat členství ve skupinách do kterých je možné se přihlásit samooblužně. Takovým typickým případem je skupina "kontakt", která tvoří e-mailovou konferenci zaměřenou na novinky v síti WebNet. Každý uživatel se může sám do skupiny přihlásit stiskem tlačítka "Registrovat". Změna se ve všech systémech projeví do druhého dne.


Spravované skupiny