Pracoviště HelpDesku

Z HelpDesk
campus-bory1sipka

Pracoviště HelpDesku CIV jsou pro vás centrálním místem, kam se obracíte se svými problémy, a proto řeší záležitosti nejrůznějšího druhu. Níže jsou vyjmenovány pouze nejčastější úkony:

Kde nás najdete?

  1. Primární sídlo HelpDesku CIV je v budově Informačního centra (Univerzitní 20, Plzeň), místnost UI205. Budova UI stojí na pravém konci (při pohledu od zastávky MHD) hlavního bloku budov kampusu. Zde se v pracovní době řeší všechny problémy uživatelů.
  2. V budově HJ (Husova 11, Plzeň) naleznete pracoviště HelpDesku v místnosti HJ306. Zde se ve večerních hodinách řeší omezený okruh problémů. Nelze například skládat zálohy na tisky, vracet JIS karty a obnovovat osobní cetifikáty u čipových karet.
  3. V Chebu naleznete detašované pracoviště HelpDesku CIV v budově knihovny FEK, místnost CD250. Toto pracoviště vyřizuje pouze záležitosti týkající se založení konta a změny hesel.

Provozní doba

  • Hlavní pracoviště HelpDesk Bory (UI205) 7:00 - 20:00.

Služba Helps 7:00 - 17:00.

  • Pracoviště Husova (HJ306) 8:00 - 15:00.

Služba Helps 10:00 - 14:00 a v 17:00 - 20:00. Ve večerních hodinách zde nelze skládat zálohy na tisk, nastavovat nova hesla, vracet JIS karty a obnovovat osobní cetifikáty u čipových karet.

Pozor:Změna pracovní doby: Dne 17.5.2013 bude HelpDesk Bory a počítačové učebny otevřeny do 17 hodin.

Pozor: V době blízké otevírací a zavírací době HelpDesku může být operátor nakrátko nepřítomný kvůli obchůzce učeben. Může také docházet k omezení provozu pracovišť a jednotlivých služeb. Podrobné informace získáte na tel. 377 63 8888.

10.4 - 26.4. 2013 bude služba Helps na pracovišti HelpDesku Husova 11 HJ306 vždy ÚT až ČT k dispozici pouze ve večerních hodinách 17:00 - 20:00.


Při osobních návštěvách žádáme studenty, aby měli připravenou kartu JIS a znali své uživatelské jméno. Bohužel na tomto místě musíme připomenout i dodržování základních pravidel slušnosti, na což se často zapomíná.