První krůčky

Z HelpDesk

Honí se vám hlavou znepokojovivé myšlenky jako "Jak se mám vyznat ve výpočetním prostředí? Jak vlastně získat email? Co udělat jako první? Jak nic neopomenout? První krůčky ve výpočetním prostředí vám usnadní tato stránka, kde jsou sepsány potřebné činnosti při nástupu na univerzitu.

Rychlý přehled činností

Jste-li už přehlceni informacemi a tedy se vám nechce nic řešit, postupujte prostě podle tohoto návodu krok za krokem.

První krůčky - Student První krůčky - Zaměstnanec
1. Jsem přijat/a ke studiu a obržel/a jsem studijní číslo Uzavřel/a jsem pracovní smlouvu
2. Podle instrukcí fakulty provedu předzápis. Požádám o zřízení Orion konta prostřednictvím sekretariátu či osobně.
3. Podám žádost o JIS kartu pro studenty. Podám žádost o JIS kartu pro zaměstnance.
4. Průběh výroby sleduju na jis.zcu.cz
5. JIS kartu převezmu na HelpDesku Bory JIS kartu převezmu na HelpDesku CIV
6. Na učebně provedu registraci konta Orion Na HelpDesku převezmu přihlašovací údaje ke svému Orion kontu
7. Nastavím si souhlas se změnou hesla po telefonu
8. Nastavím si wifi
9. Nyní jsem připraven/a používat všechny dostupné služby.
10. Služby pro studenty Služby pro zaměstnance

Podrobnější informace z letáku

Při přebírání JIS karty jste obdrželi letáček, obsahující rozsáhlejší popis služeb. Pokud jste jej ztratili nebo dáváte přednost elektronické verzi, stáhněte si letáček ve formátu PDF.

https://support.zcu.cz/images/f/fe/PK2012-letak.pdfPK2012-letak-nahled.png
https://support.zcu.cz/images/f/fe/PK2012-letak.pdfPK2012-letak-nahled2.png

Více informací

Toužíte-li po ucelenějším a ještě podrobnějším popisu služeb a dostupných možností, máte k dispozici archiv vydaných sborníků. Sborníky v tištěné podobě jsou do vyčerpání zásob k dispozici na HelpDesku CIV. U sborníků se starším datem vydání berte prosím v úvahu, že informační systémy se průběžně mění a zdokonalují, takže aktuální stav nemusí odpovídat popisu ve sborníku.

V případě pochybností použijte aktuální dokumentaci na webu http://support.zcu.cz nebo kontaktujte HelpDesk CIV.