Reklamní systém

Z HelpDesk

Základní pojmy

  • vystavovatel (za ZČU pověřená osoba správou obsahu)
  • vystavující - zadavatel reklamního sdělení
  • reklamní sdělení – grafika/obrázek, který je předmětem vystavení


Popis služby

Zobrazování reklamního sdělení se provádí zejména na kioscích typu Standard a Televize v době jejich nevyužití (spořič obrazovky), nebo dle připraveného harmonogramu. Ke zobrazení dochází pouze na kioscích spravovaných CIV (viz také Další možnosti zveřejnění)].

Ke zobrazení může dojít i na jiných systémech, které čerpají data ze stejného datového úložiště.

Aktuální reklamní sdělení zadaná v systému je možné ověřit na: letiste.zcu.cz


Základní pravidla pro zveřejnění sdělení

  • O zveřejnění žádá zadavatel prostřednictvím RT systému (viz #Předání reklamního sdělení),
  • za provedení a právní aspekty sdělení odpovídá zadavatel (dodržení platných zákonů a předpisů),
  • zveřejnění je bezplatné a je nenárokovatelné,
  • reklamní sdělení má mít jasný obsah (pozvánka, oznámení apod.), daný termín konání, případně odkaz na další dostupné informace (link, QR kód apod.),
  • vystavovatel si vyhrazuje právo na posouzení obsahu reklamního sdělení a možnost odmítnout vystavení reklamního sdělení bez udání důvodu,
  • o vystavení reklamního sdělení rozhoduje REK/VV nebo jím pověřená osoba.

Důvodem odmítnutí může být obsah:

  • nesouvisející s činností ZČU (dle zákona), vzdělávacími a volnočasovými aktivitami,
  • propagující návykové látky (alkohol, tabákové výrobky apod.),
  • komerčního charakteru (produktové a firemní reklamy aj.),
  • obecného obsahu (povinná publicita).
  • U akcí, které nejsou pořádány ZČU (nebo její součástí) a u které není smluvně upravena spolupráce jiným způsobem, je vyžadováno zřetelné uvedení loga ZČU (nebo její součásti) jako partnera při propagaci pořádané akce.


Omezení počtu reklamních sdělení, doba zveřejnění

  • Nejvýše 1 ks – od jednoho subjektu na danou akci.
  • Nejvýše 1 ks – „image“ propagace jednoho subjektu.
  • Maximální doba zveřejnění je 30 dní.


Technická specifikace reklamního sdělení

  • graficky zpracovaná data (obrázek),
  • rozměry nejvýše 1920 x 1080 px (tj. FullHD), (tj. 67,73 x 38,1 cm s rozlišením 72 DPI),
  • datový formát: JPG, PNG, GIF.

Poznámky:

  • V případě dodání nestandardního datového formátu nebo velikosti obrázku může dojít ke zpoždění zveřejnění z důvodu nutných úprav dat.
  • Pokud bude nutné převést dodaná data, nelze zaručit přesnou shodu převedeného obrázku s podklady.
  • Nelze zveřejňovat: videa, textové a tabulkové dokumenty, prezentace s animacemi apod.


Předání reklamního sdělení

Zasláním e-mailu na adresu reklamy@service.zcu.cz (případně operator@service.zcu.cz). Reklamní sdělení přiložte v příloze, nebo předejte jako odkaz ke stažení.

Ve zprávě uveďte:

  • stručný popis akce (výstava, přednáška…),
  • termín do kdy je požadováno zveřejnění,
  • lokaci zobrazení (celá ZČU, Cheb, Plzeň, trojúhelník Bory, budovy v centru Plzně)

Poznámky:

  • Ke zveřejnění dojde zpravidla 2-3 dny po zaslání.
  • Systém neumí nastavit začátek zobrazování, ale pouze konec.
  • V případě neuvedení požadovaných informací bude nastaveno zobrazení na celou ZČU do termínu akce uvedené v reklamním sdělení nebo po dobu 14 dní od data zveřejnění.


Další možnosti zveřejnění (mimo kiosky spravované CIV)

  • Knihovna ZČU (Bory) – LCD v budově – kontakt: J. Pokorný
  • Kulturka/Íčko (Sedláčkova ulice) – výloha – kontakt: T. Svášková




Víte o dalších místech a systémech zobrazení reklamních sdělení na ZČU? Dejte nám vědět na reklamy@service.zcu.cz