Reklamní systém

Z Support
(Rozdíly mezi verzemi)
Přejít na: navigace, hledání
 
Řádka 8: Řádka 8:
 
== '''Popis služby''' ==
 
== '''Popis služby''' ==
  
Zobrazování reklamního sdělení se provádí zejména na [[Informační kiosky ZČU|kioscích typu Standard a Televize]] v době jejich nevyužití (spořič obrazovky), nebo dle připraveného harmonogramu.
+
Zobrazování reklamního sdělení se provádí zejména na [[Informační kiosky ZČU|kioscích typu Standard]] v době jejich nevyužití (spořič obrazovky), nebo dle připraveného harmonogramu. K zobrazení dochází pouze na kioscích spravovaných CIV (viz také [[#Další možnosti zveřejnění (mimo kiosky spravované CIV)|Další možnosti zveřejnění]]).  
Ke zobrazení dochází pouze na kioscích spravovaných CIV (viz také [[#Další možnosti zveřejnění (mimo kiosky spravované CIV)|Další možnosti zveřejnění]]).
+
  
Ke zobrazení může dojít i na jiných systémech, které čerpají data ze stejného datového úložiště.
+
Aktuální reklamní sdělení zadaná v systému je možné ověřit na: [http://letiste.zcu.cz/reklamy/ letiste.zcu.cz]
  
Aktuální reklamní sdělení zadaná v systému je možné ověřit na: [http://letiste.zcu.cz/reklamy/ letiste.zcu.cz]
+
Další možnost je zobrazení na televizních obrazovkách v budovách ZČU, které jsou ve správě CIV (budova CIV před HD, vstupní hala FST, chodby FAV, vstupní hala FPE klatovská, menza Bory).
 +
 
 +
Ke zobrazení může dojít i na jiných systémech, které čerpají data ze stejného datového úložiště.  
  
  
Řádka 41: Řádka 42:
  
  
== '''Technická specifikace reklamního sdělení''' ==
+
== '''Technická specifikace reklamního sdělení - Kiosky''' ==
  
 
* graficky zpracovaná data (obrázek),
 
* graficky zpracovaná data (obrázek),
Řádka 51: Řádka 52:
 
* Pokud bude nutné převést dodaná data, nelze zaručit přesnou shodu převedeného obrázku s podklady.
 
* Pokud bude nutné převést dodaná data, nelze zaručit přesnou shodu převedeného obrázku s podklady.
 
* Nelze zveřejňovat: videa, textové a tabulkové dokumenty, prezentace s animacemi apod.
 
* Nelze zveřejňovat: videa, textové a tabulkové dokumenty, prezentace s animacemi apod.
 +
 +
== '''Technická specifikace reklamního sdělení - Televizory''' ==
 +
 +
=== Obrázky ===
 +
* rozměry ideálně 3840 × 2160 px (tj. 4K)
 +
* datový formát: JPG, PNG, GIF.
 +
 +
'''Poznámky:'''
 +
* V případě dodání nestandardního datového formátu nebo velikosti obrázku může dojít ke zpoždění zveřejnění z důvodu nutných úprav dat.
 +
* Pokud bude nutné převést dodaná data, nelze zaručit přesnou shodu převedeného obrázku s podklady.
 +
* Lze zveřejňovat videa v době trvání max. 30s, prezentace (PowerPoint), webové stránky (omezeně), PDF, youtube videa (max. 30s), 
  
  

Aktuální verze z 11:34, 4 červen 2021

Obsah

[editovat] Základní pojmy

  • vystavovatel (za ZČU pověřená osoba správou obsahu)
  • vystavující - zadavatel reklamního sdělení
  • reklamní sdělení – grafika/obrázek, který je předmětem vystavení


[editovat] Popis služby

Zobrazování reklamního sdělení se provádí zejména na kioscích typu Standard v době jejich nevyužití (spořič obrazovky), nebo dle připraveného harmonogramu. K zobrazení dochází pouze na kioscích spravovaných CIV (viz také Další možnosti zveřejnění).

Aktuální reklamní sdělení zadaná v systému je možné ověřit na: letiste.zcu.cz

Další možnost je zobrazení na televizních obrazovkách v budovách ZČU, které jsou ve správě CIV (budova CIV před HD, vstupní hala FST, chodby FAV, vstupní hala FPE klatovská, menza Bory).

Ke zobrazení může dojít i na jiných systémech, které čerpají data ze stejného datového úložiště.


[editovat] Základní pravidla pro zveřejnění sdělení

  • O zveřejnění žádá zadavatel prostřednictvím RT systému (viz #Předání reklamního sdělení),
  • za provedení a právní aspekty sdělení odpovídá zadavatel (dodržení platných zákonů a předpisů),
  • zveřejnění je bezplatné a je nenárokovatelné,
  • reklamní sdělení má mít jasný obsah (pozvánka, oznámení apod.), daný termín konání, případně odkaz na další dostupné informace (link, QR kód apod.),
  • vystavovatel si vyhrazuje právo na posouzení obsahu reklamního sdělení a možnost odmítnout vystavení reklamního sdělení bez udání důvodu,
  • o vystavení reklamního sdělení rozhoduje REK/VV nebo jím pověřená osoba.

Důvodem odmítnutí může být obsah:

  • nesouvisející s činností ZČU (dle zákona), vzdělávacími a volnočasovými aktivitami,
  • propagující návykové látky (alkohol, tabákové výrobky apod.),
  • komerčního charakteru (produktové a firemní reklamy aj.),
  • obecného obsahu (povinná publicita),
  • s nízkou kvalitou obrazové informace, nedodrženými pravidly JVS apod.

U akcí, které nejsou pořádány ZČU (nebo její součástí) a u kterých není smluvně upravena spolupráce jiným způsobem, je vyžadováno zřetelné uvedení loga ZČU (nebo její součásti) jako partnera při propagaci pořádané akce.


[editovat] Omezení počtu reklamních sdělení, doba zveřejnění

  • Nejvýše 1 ks – od jednoho subjektu na danou akci.
  • Nejvýše 1 ks – „image“ propagace jednoho subjektu.
  • Maximální doba zveřejnění je 30 dní.


[editovat] Technická specifikace reklamního sdělení - Kiosky

  • graficky zpracovaná data (obrázek),
  • rozměry nejvýše 1920 x 1080 px (tj. FullHD), (tj. 67,73 x 38,1 cm s rozlišením 72 DPI),
  • datový formát: JPG, PNG, GIF.

Poznámky:

  • V případě dodání nestandardního datového formátu nebo velikosti obrázku může dojít ke zpoždění zveřejnění z důvodu nutných úprav dat.
  • Pokud bude nutné převést dodaná data, nelze zaručit přesnou shodu převedeného obrázku s podklady.
  • Nelze zveřejňovat: videa, textové a tabulkové dokumenty, prezentace s animacemi apod.

[editovat] Technická specifikace reklamního sdělení - Televizory

[editovat] Obrázky

  • rozměry ideálně 3840 × 2160 px (tj. 4K)
  • datový formát: JPG, PNG, GIF.

Poznámky:

  • V případě dodání nestandardního datového formátu nebo velikosti obrázku může dojít ke zpoždění zveřejnění z důvodu nutných úprav dat.
  • Pokud bude nutné převést dodaná data, nelze zaručit přesnou shodu převedeného obrázku s podklady.
  • Lze zveřejňovat videa v době trvání max. 30s, prezentace (PowerPoint), webové stránky (omezeně), PDF, youtube videa (max. 30s),


[editovat] Předání reklamního sdělení

Zasláním e-mailu na adresu reklamy@service.zcu.cz (případně operator@service.zcu.cz). Reklamní sdělení přiložte v příloze, nebo předejte jako odkaz ke stažení.

Ve zprávě uveďte:

  • stručný popis akce (výstava, přednáška…),
  • termín do kdy je požadováno zveřejnění,
  • lokaci zobrazení (celá ZČU, Cheb, Plzeň, trojúhelník Bory, budovy v centru Plzně)

Poznámky:

  • Ke zveřejnění dojde zpravidla 2-3 dny po zaslání.
  • Systém neumí nastavit začátek zobrazování, ale pouze konec.
  • V případě neuvedení požadovaných informací bude nastaveno zobrazení na celou ZČU do termínu akce uvedené v reklamním sdělení nebo po dobu 14 dní od data zveřejnění.


[editovat] Další možnosti zveřejnění (mimo kiosky spravované CIV)

  • Knihovna ZČU (Bory) – LCD v budově – kontakt: J. Pokorný
  • Kulturka/Íčko (Sedláčkova ulice) – výloha – kontakt: T. Svášková

Víte o dalších místech a systémech zobrazení reklamních sdělení na ZČU?
Dejte nám vědět na reklamy@service.zcu.cz

Osobní nástroje
Jmenné prostory

Varianty
Zobrazení
Akce
Kdo jsem
Navigace
Často hledaná témata
Nástroje