Reklamní systém

Z Support
(Rozdíly mezi verzemi)
Přejít na: navigace, hledání
Řádka 7: Řádka 7:
  
 
----
 
----
 
  
 
== '''Popis služby''' ==
 
== '''Popis služby''' ==
Řádka 14: Řádka 13:
 
Ke zobrazení dochází pouze na kioscích spravovaných CIV (viz také další možnosti zveřejnění).
 
Ke zobrazení dochází pouze na kioscích spravovaných CIV (viz také další možnosti zveřejnění).
  
'''Základní pravidla pro zveřejnění sdělení'''
+
 
 +
== '''Základní pravidla pro zveřejnění sdělení''' ==
 +
 
 
* O zveřejnění žádá zadavatel prostřednictvím RT systému (viz Předání reklamního sdělení),
 
* O zveřejnění žádá zadavatel prostřednictvím RT systému (viz Předání reklamního sdělení),
 
* za provedení a právní aspekty sdělení odpovídá zadavatel (dodržení platných zákonů a předpisů),
 
* za provedení a právní aspekty sdělení odpovídá zadavatel (dodržení platných zákonů a předpisů),
Řádka 22: Řádka 23:
 
* o vystavení reklamního sdělení rozhoduje REK/VV nebo jím pověřená osoba.
 
* o vystavení reklamního sdělení rozhoduje REK/VV nebo jím pověřená osoba.
  
Důvodem odmítnutí může být obsah:
+
'''Důvodem odmítnutí může být obsah:'''
 
* nesouvisející s činností ZČU (dle zákona), vzdělávacími a volnočasovými aktivitami,
 
* nesouvisející s činností ZČU (dle zákona), vzdělávacími a volnočasovými aktivitami,
 
* propagující návykové látky (alkohol, tabákové výrobky apod.),
 
* propagující návykové látky (alkohol, tabákové výrobky apod.),
Řádka 31: Řádka 32:
 
----
 
----
  
'''Omezení počtu reklamních sdělení, doba zveřejnění'''
+
 
 +
== '''Omezení počtu reklamních sdělení, doba zveřejnění''' ==
 +
 
 
* Nejvýše 1 ks – od jednoho subjektu na danou akci.
 
* Nejvýše 1 ks – od jednoho subjektu na danou akci.
 
* Nejvýše 1 ks – „image“ propagace jednoho subjektu.
 
* Nejvýše 1 ks – „image“ propagace jednoho subjektu.
Řádka 38: Řádka 41:
 
----
 
----
  
'''Technická specifikace reklamního sdělení'''
+
 
 +
== '''Technická specifikace reklamního sdělení''' ==
 +
 
 
* graficky zpracovaná data (obrázek),
 
* graficky zpracovaná data (obrázek),
 
* rozměry nejvýše 1920 x 1080 px (tj. FullHD), (tj. 67,73 x 38,1 cm s rozlišením 72 DPI),
 
* rozměry nejvýše 1920 x 1080 px (tj. FullHD), (tj. 67,73 x 38,1 cm s rozlišením 72 DPI),
Řádka 49: Řádka 54:
 
----
 
----
  
'''Předání reklamního sdělení'''
+
 
 +
== '''Předání reklamního sdělení''' ==
 +
 
 
Zasláním e-mailu na adresu reklamy@service.zcu.cz (případně operator@service.zcu.cz).
 
Zasláním e-mailu na adresu reklamy@service.zcu.cz (případně operator@service.zcu.cz).
 
Reklamní sdělení přiložte v příloze, nebo předejte jako odkaz ke stažení.
 
Reklamní sdělení přiložte v příloze, nebo předejte jako odkaz ke stažení.
Řádka 63: Řádka 70:
 
----
 
----
  
Další možnosti zveřejnění (mimo kiosky spravované CIV)
+
'''Další možnosti zveřejnění (mimo kiosky spravované CIV)'''
 
Knihovna ZČU (Bory) – LCD v budově – kontakt J. Pokorný
 
Knihovna ZČU (Bory) – LCD v budově – kontakt J. Pokorný
 
Kulturka/Íčko (Sedláčkova ulice) – výloha – kontakt T. Svášková
 
Kulturka/Íčko (Sedláčkova ulice) – výloha – kontakt T. Svášková

Verze z 09:47, 19 září 2018

Obsah

Reklamní služba na Kioscích ZČU

Základní pojmy

  • vystavovatel (za ZČU pověřená osoba správou obsahu)
  • vystavující - zadavatel reklamního sdělení
  • reklamní sdělení – grafika/obrázek, který je předmětem vystavení

Popis služby

Zobrazování se provádí na kioscích typu Standard a Televize v době jejich nevyužití (spořič obrazovky), nebo dle připraveného harmonogramu. Ke zobrazení dochází pouze na kioscích spravovaných CIV (viz také další možnosti zveřejnění).


Základní pravidla pro zveřejnění sdělení

  • O zveřejnění žádá zadavatel prostřednictvím RT systému (viz Předání reklamního sdělení),
  • za provedení a právní aspekty sdělení odpovídá zadavatel (dodržení platných zákonů a předpisů),
  • zveřejnění je bezplatné a je nenárokovatelné,
  • reklamní sdělení má mít jasný obsah (pozvánka, oznámení apod.), daný termín konání, případně odkaz na další dostupné informace (link, QR kód apod.),
  • vystavovatel si vyhrazuje právo na posouzení obsahu reklamního sdělení a možnost odmítnout vystavení reklamního sdělení bez udání důvodu,
  • o vystavení reklamního sdělení rozhoduje REK/VV nebo jím pověřená osoba.

Důvodem odmítnutí může být obsah:

  • nesouvisející s činností ZČU (dle zákona), vzdělávacími a volnočasovými aktivitami,
  • propagující návykové látky (alkohol, tabákové výrobky apod.),
  • komerčního charakteru (produktové a firemní reklamy aj.),
  • obecného obsahu (povinná publicita).
  • U akcí, které nejsou pořádány ZČU (nebo její součástí) a u které není smluvně upravena spolupráce jiným způsobem, je vyžadováno zřetelné uvedení loga ZČU (nebo její součásti) jako partnera při propagaci pořádané akce.


Omezení počtu reklamních sdělení, doba zveřejnění

  • Nejvýše 1 ks – od jednoho subjektu na danou akci.
  • Nejvýše 1 ks – „image“ propagace jednoho subjektu.
  • Maximální doba zveřejnění je 30 dní.


Technická specifikace reklamního sdělení

  • graficky zpracovaná data (obrázek),
  • rozměry nejvýše 1920 x 1080 px (tj. FullHD), (tj. 67,73 x 38,1 cm s rozlišením 72 DPI),
  • datový formát: JPG, PNG, GIF.

Poznámky:

  • V případě dodání nestandardního datového formátu nebo velikosti obrázku může dojít ke zpoždění zveřejnění z důvodu nutných úprav dat.
  • Pokud bude nutné převést dodaná data, nelze zaručit přesnou shodu převedeného obrázku s podklady.
  • Nelze zveřejňovat: videa, textové a tabulkové dokumenty, prezentace s animacemi apod.


Předání reklamního sdělení

Zasláním e-mailu na adresu reklamy@service.zcu.cz (případně operator@service.zcu.cz). Reklamní sdělení přiložte v příloze, nebo předejte jako odkaz ke stažení. Ve zprávě uveďte:

  • stručný popis akce (výstava, přednáška…),
  • termín požadovaného zveřejnění (od - do),
  • lokaci zobrazení (celá ZČU, Cheb, Plzeň, trojúhelník Bory, budovy v centru Plzně)

Poznámky:

  • Ke zveřejnění dojde zpravidla 2-3 dny po zaslání.
  • Systém neumí nastavit začátek zobrazování, ale pouze konec.
  • V případě neuvedení požadovaných informací bude nastaveno zobrazení na celou ZČU do termínu akce uvedené v reklamním sdělení nebo po dobu 14 dní od data zveřejnění.

Další možnosti zveřejnění (mimo kiosky spravované CIV) Knihovna ZČU (Bory) – LCD v budově – kontakt J. Pokorný Kulturka/Íčko (Sedláčkova ulice) – výloha – kontakt T. Svášková


Víte o dalších místech a systémech zobrazení reklamních sdělení na ZČU? Dejte nám vědět na reklamy@service.zcu.cz

Osobní nástroje
Jmenné prostory

Varianty
Zobrazení
Akce
Kdo jsem
Navigace
Často hledaná témata
Nástroje