Semináře CIV

Z HelpDesk
Verze z 19. 2. 2010, 18:08, kterou vytvořil Petrovic (diskuse | příspěvky) (Přídání popisů VoIP)

CIV pořádá pro uživatele pravidelné odborné semináře. Každý seminář se věnuje jednomu tématu nebo službě. V úvodní části je uvedena prezentace k tématu, po ní následují praktické ukázky použití a diskuze. V rámci diskuze nebo po ní je dostatek časového prostoru pro řešení konkrétních uživatelských problémů. Semináře se obvykle zúčastňují ostatní techničtí pracovníci CIV, proto je možné řešit i související problémy dalších služeb.

Semináře se konají přibližně jednou měsíčně, obvykle ve středu odpoledne, v zasedací místnosti CIV, UI127, v univerzitním areálu Bory. Délka semináře je 1-2 hodiny.

Máte-li konkrétní dotazy k plánovaným akcím nebo nové náměty na semináře, pošlete nám je emailem nebo na obvyklá kontaktní místa HelpDesku.


SOGo - nový univerzitní webmail s kalendářem

středa 24.2.2010 14:00 UI127

Přednášející: Miloš Wimmer

webmail2.zcu.cz

  • nový webmail integrovaný s novou službou kalendáře
  • popis koncepce a řešení
  • popis funkcí a možností
  • napojení na rozvrh IS/STAG
  • způsoby přístupu ke kalendářovému serveru (web, desktop, PDA)

IP telefonie na ZČU

středa 24.3.2010 14:00 UI127

Přednášející: Michal Petrovič

Stránky uživatelské podpory IP telefonie

  • Co to je VoIP?
  • Původní telefonie na ZČU
  • Představení služby VoIP ZČU
  • IP telefony
  • Využívání funkcí IP telefonů (přepojení/přesměrování hovoru, hlasitý odposlech...)
  • Univerzitní telefonní seznam v IP telefonu
  • Softwarový IP telefon
  • Bezpečnost

Připravujeme

  • Petr Hanousek: RT systém a uživatelská podpora
  • Oldřich Balák: Orion a tiskové služby

Proběhlé akce