Služba HELPS
m (kategorizace) |
m (úprava pracovní doby a lehká aktualizace) |
||
Řádka 1: | Řádka 1: | ||
Služba HELPS tvoří první linii řešení běžných uživatelských problémů zaměstnanců i studentů ZČU ("nejde nám tiskárna", "nemohu se přihlásit", "nejde mi to a to") Jejím účelem je kvalifikované posouzení problému na místě a buď jeho vyřešení nebo předání příslušným administrátorům. | Služba HELPS tvoří první linii řešení běžných uživatelských problémů zaměstnanců i studentů ZČU ("nejde nám tiskárna", "nemohu se přihlásit", "nejde mi to a to") Jejím účelem je kvalifikované posouzení problému na místě a buď jeho vyřešení nebo předání příslušným administrátorům. | ||
− | Služba HELPS podléhá operátorům CIV a je zajišťována vybranými a vyškolenými studenty ZČU, kteří jsou k dispozici v pracovních dnech '''od | + | Služba HELPS podléhá operátorům CIV a je zajišťována vybranými a vyškolenými studenty ZČU, kteří jsou k dispozici v pracovních dnech '''od 7.00 do 17.00 hodin''' buď na operátorském pracovišti Bory, nebo v Husově ulici. |
Verze z 11:19, 12 červenec 2006
Služba HELPS tvoří první linii řešení běžných uživatelských problémů zaměstnanců i studentů ZČU ("nejde nám tiskárna", "nemohu se přihlásit", "nejde mi to a to") Jejím účelem je kvalifikované posouzení problému na místě a buď jeho vyřešení nebo předání příslušným administrátorům.
Služba HELPS podléhá operátorům CIV a je zajišťována vybranými a vyškolenými studenty ZČU, kteří jsou k dispozici v pracovních dnech od 7.00 do 17.00 hodin buď na operátorském pracovišti Bory, nebo v Husově ulici.
Studenti, máte-li zájem stát se členy týmu HELPS, kontaktujte prosím HelpDesk. Jedná se o placenou činnost, podmínkou je dobrá znalost výpočetní techniky, operačních systémů a práce na PC. Bližší informace vám podají operátoři CIV nebo přímo členové HELPS.