Služba HELPS
Řádka 1: | Řádka 1: | ||
Služba HELPS tvoří první linii řešení běžných uživatelských problémů zaměstnanců i studentů ZČU ("nejde nám tiskárna", "nemohu se přihlásit", "nefunguje mi wifi"). Jejím účelem je kvalifikované posouzení problému na místě a buď jeho vyřešení nebo předání příslušným administrátorům. | Služba HELPS tvoří první linii řešení běžných uživatelských problémů zaměstnanců i studentů ZČU ("nejde nám tiskárna", "nemohu se přihlásit", "nefunguje mi wifi"). Jejím účelem je kvalifikované posouzení problému na místě a buď jeho vyřešení nebo předání příslušným administrátorům. | ||
− | Služba HELPS podléhá operátorům CIV a je zajišťována vybranými a vyškolenými studenty ZČU, kteří jsou k dispozici v pracovních dnech '''od 7.00 do 17.00 hodin''' buď na operátorském pracovišti Bory, nebo v Husově ulici | + | Služba HELPS podléhá operátorům CIV a je zajišťována vybranými a vyškolenými studenty ZČU, kteří jsou k dispozici v pracovních dnech '''od 7.00 do 17.00 hodin''' buď na operátorském pracovišti Bory, nebo v Husově ulici po předchozí domluvě. |
Verze z 15:54, 23 únor 2015
Služba HELPS tvoří první linii řešení běžných uživatelských problémů zaměstnanců i studentů ZČU ("nejde nám tiskárna", "nemohu se přihlásit", "nefunguje mi wifi"). Jejím účelem je kvalifikované posouzení problému na místě a buď jeho vyřešení nebo předání příslušným administrátorům.
Služba HELPS podléhá operátorům CIV a je zajišťována vybranými a vyškolenými studenty ZČU, kteří jsou k dispozici v pracovních dnech od 7.00 do 17.00 hodin buď na operátorském pracovišti Bory, nebo v Husově ulici po předchozí domluvě.
Studenti, máte-li zájem stát se členy týmu HELPS, kontaktujte prosím HelpDesk. Jedná se o placenou činnost, podmínkou je dobrá znalost výpočetní techniky, operačních systémů a práce na PC. Bližší informace vám podají operátoři CIV nebo přímo členové HELPS.