Služba HELPS

Z HelpDesk
Verze z 12. 6. 2006, 18:22, kterou vytvořil Phanousk (diskuse | příspěvky) (kategorizace)
Verze k tisku již není podporovaná a může obsahovat chyby s vykreslováním. Aktualizujte si prosím záložky ve svém prohlížeči a použijte prosím zabudovanou funkci prohlížeče pro tisknutí.

Služba HELPS tvoří první linii řešení běžných uživatelských problémů zaměstnanců i studentů ZČU ("nejde nám tiskárna", "nemohu se přihlásit", "nejde mi to a to") Jejím účelem je kvalifikované posouzení problému na místě a buď jeho vyřešení nebo předání příslušným administrátorům.

Služba HELPS podléhá operátorům CIV a je zajišťována vybranými a vyškolenými studenty ZČU, kteří jsou k dispozici v pracovních dnech od 8.00 do 18.00 hodin buď na operátorském pracovišti nebo na vyhrazeném pracovišti v učebně UI202.


Studenti, máte-li zájem stát se členy týmu HELPS, kontaktujte prosím HelpDesk. Jedná se o placenou činnost, podmínkou je dobrá znalost výpočetní techniky, operačních systémů a práce na PC. Bližší informace vám podají operátoři CIV nebo přímo členové HELPS.