Dvojitá přesměrování

Z HelpDesk

Na této stránce je seznam přesměrování vedoucích na další přesměrování. Každý řádek obsahuje odkaz na první a druhé přesměrování a k tomu cíl druhého přesměrování, který obvykle ukazuje jméno „skutečné“ cílové stránky, na kterou by mělo první přesměrování odkazovat. Přeškrtnuté položky již byly vyřešeny.

Níže zobrazuji nejvýše 50 výsledků v rozsahu #1–#50.

Ukázat (50 předchozích | ) (20 | 50 | 100 | 250 | 500).

  1. Webový klient →‎ AFStest/Webový klient →‎ AFS/Webový klient
  2. Windows klient →‎ AFStest/Windows klient →‎ AFS/Windows klient
  3. Jak získat Ačko v SSLLabs SSLTest →‎ Doporučení pro bezpečné nastavení SSL →‎ LPS:Doporučení pro bezpečné nastavení SSL
  4. IT novinky na ZCU - Pravidelny seminar CIV →‎ IT novinky na ZČU - Pravidelný seminář CIV →‎ Seminare CIV
  5. Uživatel:Majlen/Jak získat Ačko v SSLLabs SSLTest →‎ Jak získat Ačko v SSLLabs SSLTest →‎ Doporučení pro bezpečné nastavení SSL
  6. Problém čipových karet →‎ Kontrola PINu u čipových karet →‎ HelpDesk:Kontrola PINu u čipových karet
  7. Nakup NB a PC →‎ Nákup NB a PC →‎ Nákup ICT
  8. Nápověda:Nápověda pro wiky →‎ Nápověda pro wiky →‎ Nápověda pro wiki
  9. OpenCMS →‎ OpenCms →‎ Opencms-old
  10. Outlook Express →‎ Outlook →‎ E-mail/Outlook
  11. Pld/IS/OrionX/Prechod na OrionX →‎ Pld/IS/OrionX/Přechod na OrionX →‎ Uživatel:Pld/IS/OrionX/Přechod na OrionX
  12. Průběh projektu bezp. posilaní zprav →‎ Průběh projektu bezp. posilání zprav →‎ Nápověda:Průběh projektu
  13. IT novinky na ZČU - Pravidelný seminář CIV →‎ Seminare CIV →‎ Semináře CIV
  14. Spisová služba - old/Přijetí nové došlé písemnosti, založení spisu a vyřízení písemnosti vložením do spisu →‎ Spisová služba/Přijetí nové došlé písemnosti založení spisu a vyřízení →‎ Spisová služba - old/Přijetí nové došlé písemnosti založení spisu a vyřízení
  15. Spisová služba/Přijetí nové došlé písemnosti, založení spisu a vyřízení písemnosti vložením do spisu →‎ Spisová služba - old/Přijetí nové došlé písemnosti, založení spisu a vyřízení písemnosti vložením do spisu →‎ Spisová služba/Přijetí nové došlé písemnosti založení spisu a vyřízení
  16. Temata studentskych praci →‎ Témata studentských prací →‎ Práce:Studentské práce
  17. Uloziste dokumentu →‎ Úložiště dokumentů →‎ Úložiště dokumentů (DMS)
  18. Uživatel:Filip3/Thunderbird →‎ Uživatel:Gaea/Thunderbird →‎ Uživatel:Janz/Thunderbird
  19. Uživatel:Kurz2/A →‎ Uživatel:Kurz2/B →‎ Uživatel:Kurz2/C
  20. Uživatel:Kurz2/B →‎ Uživatel:Kurz2/C →‎ Uživatel:Kurz2/D
  21. Pld/IS/OrionX/Přechod na OrionX →‎ Uživatel:Pld/IS/OrionX/Přechod na OrionX →‎ Prechod na OrionX
  22. Nápověda:Obsah →‎ Nápověda:Nápověda pro wiky →‎ Nápověda pro wiky
  23. Průběh projektu bezp. posilání zprav →‎ Nápověda:Průběh projektu →‎ Projekty:Průběh projektu
  24. LPS:KategorizaceOrionXP interni →‎ LPS:Kategorizace OrionXP interní →‎ HelpDesk:Kategorizace OrionXP interní
  25. Migrace dms →‎ LPS:Migrace dms →‎ Migrace Alfresco
  26. WWW stránky uživatelů →‎ LPS:WWW v síti WEBnet →‎ WWW v síti WEBnet
  27. HelpDesk:Pracovní postupy Helps/Acrobat reader - ReInstall →‎ HelpDesk:Acrobat reader - ReInstall →‎ HelpDesk:Ruční instalace/reinstalace chybějících balíků (na IS)
  28. HelpDesk:Pracovní postupy Helps:Acrobat reader - ReInstall →‎ HelpDesk:Acrobat reader - ReInstall →‎ HelpDesk:Ruční instalace/reinstalace chybějících balíků (na IS)
  29. Pracovní postupy Helps:Důležité stránky →‎ HelpDesk:Důležité stránky →‎ HelpDesk:Důležité odkazy
  30. HelpDesk:Pracovní postupy Helps/Důležité stránky →‎ HelpDesk:Důležité stránky →‎ HelpDesk:Důležité odkazy
  31. HelpDesk:Helps/Pracovní postupy/Veřejné počítače v knihovně →‎ HelpDesk:Helps-Pracovní postupy/Veřejné počítače v knihovně →‎ HelpDesk:Veřejné počítače v knihovně
  32. HelpDesk:Pracovní postupy Helps/Instalace katalogových PC v knihovně →‎ HelpDesk:Instalace katalogových PC v knihovně →‎ HelpDesk:Instalace katalogových PC v knihovně (Domluvit se s Davydkem)
  33. HelpDesk:Helps-Pracovní postupy/Instalace přes FAI bez PXE →‎ HelpDesk:Instalace přes FAI bez PXE →‎ HelpDesk:Instalace přes FAI bez PXE (sloucit?)
  34. HelpDesk:Kategorizace OrionXP interní →‎ HelpDesk:Kategorizace OrionXP (K1-K3) →‎ HelpDesk:Kategorizace Orion stanic (K1-K3)
  35. LPS:Kategorizace OrionXP interní →‎ HelpDesk:Kategorizace OrionXP interní →‎ HelpDesk:Kategorizace OrionXP (K1-K3)
  36. HelpDesk:Helps-Pracovní postupy/Nefunkční tisk na WinXP-SP2 →‎ HelpDesk:Nefunkční tisk na WinXP-SP2 →‎ HelpDesk:Nefunkční tisk na WinXP-SP2 (smazat?)
  37. HelpDesk:Pracovní postupy Helps/Oprava nefunkcniho IS Stagu →‎ HelpDesk:Oprava nefunkcniho IS Stagu →‎ HelpDesk:Oprava nefunkčního IS Stagu
  38. HelpDesk:OrionXP/sdilene tiskarny →‎ HelpDesk:OrionXP/sdílené tiskárny →‎ OrionXP/sdílené tiskárny
  39. Pošta 2002 →‎ HelpDesk:Pošta 2002 →‎ HelpDesk:Pošta 2002 (aktualni?)
  40. HelpDesk:Helps/Eduroam na Symbianu →‎ HelpDesk:Pracovní postupy Helps/Eduroam na Symbianu →‎ HelpDesk:Eduroam na Symbianu
  41. HelpDesk:Pracovní postupy Helps/instalce z balíčku →‎ HelpDesk:Pracovní postupy Helps/Problem s ISKaMem + obecná instalce z balíku →‎ HelpDesk:Problem s ISKaMem + obecná instalce z balíku
  42. HelpDesk:Pracovní postupy Helps/Problem s ISKaMem + obecná instalce z balíku →‎ HelpDesk:Problem s ISKaMem + obecná instalce z balíku →‎ HelpDesk:Problém s ISKaMem + obecná instalce z balíku
  43. HelpDesk:Pracovní postupy Helps/Profibanka →‎ HelpDesk:Profibanka →‎ HelpDesk:Profibanka (aktualni?)
  44. Uživatel:Majlen/Profil-Win7 →‎ HelpDesk:Profil ve Win7 →‎ HelpDesk:Smazání profilu Orion7
  45. HelpDesk:Helps-Pracovní postupy/Veřejné počítače v knihovně →‎ HelpDesk:Veřejné počítače v knihovně →‎ HelpDesk:Veřejné počítače v knihovně (sloučit?)
  46. HelpDesk:Veřejné počítače v knihovně →‎ HelpDesk:Veřejné počítače v knihovně (sloučit?) →‎ HelpDesk:Veřejné počítače v knihovně (Zeptat se Davydka)
  47. HelpDesk:Helps-Pracovní Postupy/Vyjimky reinstalace →‎ HelpDesk:Vyjimky reinstalace →‎ HelpDesk:Pracovní postupy/Vyjimky reinstalace
  48. HelpDesk:Pracovní postupy Helps/Časté odpovědi →‎ HelpDesk:Časté odpovědi →‎ HelpDesk:FAQ
  49. HelpDesk:Helps-Pracovní Postupy/Časté odpovědi →‎ HelpDesk:Časté odpovědi →‎ HelpDesk:FAQ
  50. Aktualita:Nákup notebooků a PC →‎ Aktuality:Nákup notebooků a PC →‎ Aktuality:Nákup notebooků

Ukázat (50 předchozích | ) (20 | 50 | 100 | 250 | 500).