Spisová služba - old

Z HelpDesk
Verze z 29. 6. 2011, 17:01, kterou vytvořil Pld (diskuse | příspěvky) (navod na Vytvoření odpovědi na došlou písemnost a odeslání této odpovědi, vyřízení spisu)

Spisová služba umožňuje evidenci veškerých údajů o dokumentech a spisech včetně sledování jejich pohybu v organizaci. Slouží ke komplexní správě dokumentů v organizaci. Jsou v ní zahrnuty dokumenty doručené i vlastní a jejich správa trvá po celou dobu životnosti každého dokumentu.

Legislativa

Spisová služba je definována zákonem č. 499/2004 Sb. ze dne 30. června 2004 o archivnictví a spisové službě a o změně některých zákonů.

Od 1. července 2010 musí školy podle zákona č. 190/2009 Sb. ze dne 28. května 2009, kterým se mění zákon č. 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, a další související zákony, vykonávat spisovou službu v elektronické podobě.

Návody pro uživatele e-spis


Příručky uživatele

  • Jak pracovat v systému e-spis [1]
  • Zkrácená uživatelská příručka - Elektronická podatelna datových zpráv [2]
  • Zkrácená uživatelská příručka e-spis - modul REGISTRATURY verze 2.23 [3]
  • Zkrácená uživatelská příručka e-spis verze 2.23 modul SPS - role REFERENT [4]
  • Zkrácená uživatelská příručka e-spis verze 2.23 modul SPS – role SEKRETARIÁT, VEDOUCÍ, PODATELNA, VÝPRAVNA, SPISOVNA [5]
  • Návrh postupu tvorby nové šablony el.dokumentu v systému e-spis [6]