Systém RT

Z Support
(Rozdíly mezi verzemi)
Přejít na: navigace, hledání
(kategorizace pro správce)
(nový obrázek)
 
Řádka 1: Řádka 1:
 
Většina problémů nebo požadavků na CIV (tedy nejen HelpDesk) se zpracovává v systému RT ([http://bestpractical.com/rt/ Request Tracker]), který patří do kategorie tzv. ''trouble ticketing systems''. Každý požadavek dostane unikátní číslo, pod kterým lze sledovat vývoj řešení daného problému. V [https://rt.zcu.cz/rt archivu] lze po přihlášení také hledat záznamy o řešení problémů v minulosti.
 
Většina problémů nebo požadavků na CIV (tedy nejen HelpDesk) se zpracovává v systému RT ([http://bestpractical.com/rt/ Request Tracker]), který patří do kategorie tzv. ''trouble ticketing systems''. Každý požadavek dostane unikátní číslo, pod kterým lze sledovat vývoj řešení daného problému. V [https://rt.zcu.cz/rt archivu] lze po přihlášení také hledat záznamy o řešení problémů v minulosti.
  
[[Image:Systém_RT.jpeg|center]]
+
[[Image:Systém_RT.jpeg|center|600px]]
  
 
Systém RT má [http://rt.zcu.cz/ webové] a e-mailové rozhraní. Je v něm zavedeno množství tematických front, které mají přiděleny konkrétní správce zodpovědné za řešení požadavků. Abyste nemuseli znát účel každé fronty, posílejte své požadavky na adresu [mailto:operator@service.zcu.cz operator@service.zcu.cz] nebo použijte [[Special:RTRequest|webové rozhraní]], požadavek za vás dále zpracujeme my.
 
Systém RT má [http://rt.zcu.cz/ webové] a e-mailové rozhraní. Je v něm zavedeno množství tematických front, které mají přiděleny konkrétní správce zodpovědné za řešení požadavků. Abyste nemuseli znát účel každé fronty, posílejte své požadavky na adresu [mailto:operator@service.zcu.cz operator@service.zcu.cz] nebo použijte [[Special:RTRequest|webové rozhraní]], požadavek za vás dále zpracujeme my.

Aktuální verze z 14:16, 29 srpen 2011

Většina problémů nebo požadavků na CIV (tedy nejen HelpDesk) se zpracovává v systému RT (Request Tracker), který patří do kategorie tzv. trouble ticketing systems. Každý požadavek dostane unikátní číslo, pod kterým lze sledovat vývoj řešení daného problému. V archivu lze po přihlášení také hledat záznamy o řešení problémů v minulosti.

Systém RT.jpeg

Systém RT má webové a e-mailové rozhraní. Je v něm zavedeno množství tematických front, které mají přiděleny konkrétní správce zodpovědné za řešení požadavků. Abyste nemuseli znát účel každé fronty, posílejte své požadavky na adresu operator@service.zcu.cz nebo použijte webové rozhraní, požadavek za vás dále zpracujeme my.

Výhodou systému RT je zejména to, že se žádný e-mail neztratí, nezapomene, lze sledovat komunikaci s žadatelem (je označovaný jako requestor) i mezi lidmi, kteří se podílejí na řešení požadavku.

Na své požadavky, evidované v systému RT se můžete po ověření podívat a tak zjistit, zda a jak jsou řešeny, nebo jak byly v minulosti vyřešeny. Pokud po přihlášení neuvidíte seznam vámi popsaných problémů, je to chyba, kterou byste nám měli oznámit.

Osobní nástroje
Jmenné prostory

Varianty
Zobrazení
Akce
Kdo jsem
Navigace
Často hledaná témata
Nástroje