Systém RT

Z HelpDesk
Verze z 27. 2. 2006, 14:21, kterou vytvořil Valdman (diskuse | příspěvky) (zrušena kategorie webové služby)

Většina problémů nebo požadavků na CIV (tedy nejen HelpDesk) se zpracovává za pomoci RT systému (Request Tracker), který patří do kategorie tzv. trouble ticketing systems. Každý požadavek dostane unikátní číslo, pod kterým lze sledovat vývoj řešení daného problému. V archivu lze také hledat záznamy o řešení podobných problémů v minulosti.

Systém RT.jpeg

Systém RT má webové a e-mailové rozhraní. Je v něm zavedeno množství tematických front, které mají přiděleny konkrétní správce zodpovědné za řešení požadavků. Abyste nemuseli znát účel každé fronty, posílejte své požadavky na adresu operator@service.zcu.cz, odkud je operátor přesune do správné fronty. (Mimochodem, tato adresa také odpovídá jedné RT frontě.)

Výhodou systému RT je zejména to, že se žádný e-mail neztratí, nezapomene, lze sledovat komunikaci s žadatelem (je označovaný jako requestor) i mezi lidmi, kteří se podílejí na řešení požadavku.

Zprávy uložené v systému RT lze samozřejmě i prohledávat a tak zjisit, zda a jak byl nějaký podobný požadavek v minulosti řešen.