Telekomunikační služby/Nastavení oprávnění volání

Z HelpDesk
< Telekomunikační služby
Verze z 25. 1. 2019, 10:55, kterou vytvořil Petrovic (diskuse | příspěvky) (Založena nová stránka s textem „Telefonní účty jsou poskytovány ve čtyřech variantách tarifů: *kategorie I. - hovory bez dalších poplatků. tj. v rámci ZČU, případně pomoc…“)
(rozdíl) ← Starší verze | zobrazit aktuální verzi (rozdíl) | Novější verze → (rozdíl)
Verze k tisku již není podporovaná a může obsahovat chyby s vykreslováním. Aktualizujte si prosím záložky ve svém prohlížeči a použijte prosím zabudovanou funkci prohlížeče pro tisknutí.

Telefonní účty jsou poskytovány ve čtyřech variantách tarifů:

  • kategorie I. - hovory bez dalších poplatků. tj. v rámci ZČU, případně pomocí ENUM
  • kategorie II. - rozšíření kategorie I. o možnost volání na pevné linky v ČR
  • kategorie III. - rozšíření kategorie II. o možnost volání na mobilní čísla
  • kategorie IV. - rozšíření kategorie III. o možnost volání do zahraničí.

Přiřazení a přesuny do jednotlivých kategorií jsou prováděny na základě: