Vizitka a telefonní seznam

Z HelpDesk

Vizitka je prostředek pro zobrazení informací o uživateli a o pracovišti v Informačním systému ZČU.

Kde se vizitka nachází

Vizitka je aplikace v portálu v záložce xxx. Funguje i přímý odkaz ts.zcu.cz nebo vizitka.zcu.cz. Do vizitky se může přihlásit každý uživatel s platným Orion kontem (? zaměstnanec ZČU).

Jaké údaje obsahuje

Kam se údaje vizitky publikují

Vizitka-web.jpg
  • vyhledávání v telefonním seznamu na portálu (pouze pro přihlášené uživatele)
  • vyhledávání kontaktů v telefonním seznamu na webu (pro anonymní přístup)
  • vizitka zaměstnance na webu
  • vizitka pedagoga v courseware

Odkud se údaje berou a kdo smí údaje opravovat

Vizitka vazby.png

Značná část údajů se přetahuje s jiných agend. Pro opravu takových údajů ve vizitce je třeba upravit data ve zdrojové agendě. Opravená data se pak automaticky přetáhnou do vizitky. Přenos ze všech agend neprobíhá okamžitě, ale periodicky, v závislosti na konkrétním systému. Nejdelší interval přenosu je do druhého dne.

Údaj Zdrojová agenda Útvar odpovědný za data
Osobní údaje (jméno, příjmení, tituly) Personalistika Magion Personální odbor
Pracovní pozice (vedoucí, zástupce, tajemník, sektretariát) Pracovní místa Magion Personální odbor
Emailová adresa Správa Orion kont CIV
Skutečná linka, popiska na displeji telefonu Správa telefonů CIV

Často kladené otázky

Vizitka obsahuje chybné údaje, které nemůžu změnit.

Požádejte oprávněnou osobu nebo pracoviště o změnu, zdrojové agendy k údajům a odpovědná pracoviště jsou uvedena v tabulce výše.

Potřebujeme zřídit novou telefonní linku, stačí ji zadat do vizitky?

Údaje ve vizitce slouží pouze k zobrazení kontaktu v informačních systémech. Změna v linkách ústředny se automaticky neprovádí, je třeba o ni požádat.

Při změně údajů, které by vedly na požadavek změny v ústředně, se automaticky odesílá emailová žádost do RT systému jménem uživatele, který data změnil (žadatel obdrží z RT kopii). Tím se urychlí zadání požadavku. Pokud potřebujete upřesnit některé údaje, doplňte je do požadavku nebo kontaktujte přímo HelpDesk CIV.

Mám více úvazků na různých pracovištích ZČU, sedím ve více místnostech, co s tím?

Na každém pracovišti, lze zadat pracovníkův záznam. Ty se pak všechny budou zobrazovat v telefonním seznamu. Do hlavičkového záznamu osoby je třeba vybrat jedno telefonní číslo jako hlavní. Podrobnější údaje o pobytu na jednotlivých místech lze pak uvést do sekce úřední hodiny nebo poznámka.

Uživatel ukončil pracovní poměr v ZČU, zmizí z vizitky automaticky?

Ano, po zániku pracovní smlouvy se přestane zobrazovat zaměstnanecký záznam. Po opětovném uzavření pracovní smlouvy se záznam vizitky zase zviditelní.

Pro pracoviště pracuje osoba, které nemá aktuálně pracovní smlouvu. Jak ji zobrazit v telefonním seznamu?

Osobu bez smlouvy lze zadat jako externí subjekt. Pracoviště pak samo musí uhlídat platnost záznamu a externistu po ukončení pobytu vyřadit ze seznamu.

Pracovník nemá aktuálně platnou smlouvu, ale na pracovišti nadále pracuje. Jak ho zobrazit v telefonním seznamu?

Stejným postupem jako u externisty.