JUK
Jednotné univerzitní konto (JUK)
JUK je konto, které umožňuje použít JIS kartu na úhradu služeb poskytovaných Západočeskou univerzitou v Plzni. Pravidla JUK jsou určena vyhláškou č. 16R/2014 "Identifikační karty".
Kde lze JUK použít
JUK lze použít k platbám za služby provozované v rámci ZČU, tzn. k úhradě za tisk, kopírování, obědy v menzách a bufetech SKM a platby na kolejích.
Jak nabíjet JUK
Peníze lze na JUK vložit:
- online platba kartou na webu iskam-web.zcu.cz - Nabídka Účet - Konta
- platbou v hotovosti na nabíjecím místě
- platbou bankovní kartou na nabíjecím místě, pokud je k tomu technicky vybaveno
- převodem z bankovního účtu na účet č. 78887000/2700 ; uživatel JUK je povinen uvést jako variabilní symbol celé rodné číslo bez lomítka nebo vygenerované číslo z programu Stravování a ubytování Správy kolejí a menz a specifický symbol 7777.
- platební terminály - Na těchto terminálech si můžete nabíjet JIS kartu i zaplatit kolejné - platba je možná pouze platební kartou!
v hale Menzy 4, Univerzitní 12
v hale FEL, Univerzitní (naproti soukromému bufetu)
v hale NTIS, Technická 8, u hlavního vchodu
v hale Menzy 1, Kollárova 19
- pokladny Správy kolejí a menz v Plzni
VŠ koleje: Máchova 14, Máchova 20, Baarova 36, Bolevecká 30 – 32, Klatovská 200, Borská 53;
Menzy: Kolárova 19, Univerzitní 12;
Bufety: Univerzitní 22, Klatovská 51;
Kavárny: Technická 8, Univerzitní 18
- pracoviště HelpDesk CIV v areálu Bory, místnost UI 205 (hotovost\kartou) a v Jungmannově ulici, místnost JJ 108 (pouze hotovost)
- pokladny Univerzitní knihovny – Klatovská 51, Sady Pětatřicátníků 16, Univerzitní 18, Husova 11.
Zůstatek JUK a výpis transakcí
Přehled všech uskutečněných operací a informace o aktuálním zůstatku peněžních prostředků na JUK jsou uživateli JUK kdykoli přístupné na iskam-web.zcu.cz.
Reklamace transakcí JUK
Veškeré reklamace týkající se služby JUK (chybně provedené operace apod.) je uživatel JUK oprávněn řešit přímo na místě nebo je lze nahlásit neprodleně, nejpozději však do 5 pracovních dnů od poskytnutí služby, osobně nebo písemně na pracovišti HelpDesk CIV v areálu Bory, místnost UI 205 tel. č. 377 63 8888, e-mail helpdesk@zcu.cz. Po uplynutí této lhůty nelze reklamaci uplatnit.
Vyplacení zůstatku na kontě (vypořádání závazků)
Chcete-li vyplatit zůstatek na kontě (při ukončení studia nebo zaměstnaneckého poměru), přihlaste se na webu pro správu JUK konta (iskam-web.zcu.cz),
- V nabídce "Účet - Základní údaje" si zkontrolujte\případně doplňte číslo bankovního účtu, na který si přejete zůstatek navrátit. Nezapomeňte změny uložit.
- V nabídce "Účet - Konta" klikněte na tlačítko "Vrátit přeplatek"
Nesouhlas s používáním JUK
Přihlaste se do Správy souhlasů a odškrtněte "Souhlasím s podmínkami pro využívání konta JUK". Pokud ukončíte platnost svého JUK (t.j. odvoláte souhlas s použitím JUK), nemůžete čerpat služby s JUK spojené (služby provozované v rámci ZČU, tzn. k úhradě za tisk, kopírování, obědy v menzách a bufetech SKM a platby na kolejích).
Souhlas s používáním JUK
Chcete-li znovuobnovit své konto přihlaste se do Správy souhlasů a zaškrtněte "Souhlasím s podmínkami pro využívání konta JUK".
Časté dotazy (FAQ)
Chci používat JUK a nemám JIS kartu nebo Orion konto.
Bohužel to není možné, podmínkou funkce JUK je vlastnictví JIS karty a Orion konta.
Chci si vybrat nějaké peníze z JUK.
JUK není určen k výběru hotovosti.
V tiskárně (kopírce) došel toner, stránka se řádně nevytiskla, ale odečetla se z mého JUK. Co mám dělat?
Reklamujte vadný tisk ihned u obsluhy tiskárny nebo kopírky. Částka vám pak bude na účet vrácena.