Kalendář/Přístup z webu

Z HelpDesk
  • WWW prohlížečem jdu na adresu http://webmail.zcu.cz
  • zadám své uživatelské jméno/heslo v Orionu (nejsem-li již k systému jednotného přihlášení přihlášen)
  • po přihlášení se dostanu na úvodní stránku své Pošty
  • stránky Kalendáře a Adresáře jsou dostupné pod ikonami v horní liště
  • pro přechod do kalendáře tedy zvolím v horní liště odkaz "Kalendář"


Kalendar2.png


  • automaticky mám založený kalendář "Osobní kalendář"
  • výběrem karty "Kalendáře" si mohu zakládat své další kalendáře, mohu si zobrazit adresáře jiných uživatelů, kteří mi k nim nastavili přístup a kalendáře mohu také odstraňovat
  • nové události zakládám do kalendáře buď tlačítkem "Nová událost" anebo zapíchnutím a tažením myší v okně kalendáře na příslušném dnu a hodině.
  • chci-li na událost pozvat další účastníky, v otevřeném dialogovém formuláři nové události zvolím "Pozvat účastníky" a začnu psát jména účastníků.
  • chci-li jinému uživateli umožnit čtení/zápis obsahu mých událostí, myší kliknu na 3 tečky nad sebou v řádce požadovaného "Kalendáře", v kontextovém menu vyberu "Sdílení...". Pak už jen v dialogovém formuláři přidám uživatele a nastavím práva pro jednotlivé kategorie událostí.
  • chce-li si pak tento uživatel zobrazit můj kalendář v prostředí svého webmailu, zvolí kartu "Kalendáře", v seznamu kalendářů klikne na ikonu "+" vedle Odebírání, v dialogovém okně zapíše mé jméno, vybere ho v seznamu vyhovujících jmen, přes ikonu "v" si rozbalí seznam mých kalendářů a vybere ten, k němuž má povolený přístup (to bude obvykle "Osobní kalendář"). Tím je kalendář přidán do seznamu jeho kalendářů.
  • nový úkol zakládám do seznamu úkolů na kartě "ÚKOLY".
  • Tip: všechny často prováděné operace jsou popsány v Nápovědě pod ikonou "?"