JUK
Jednotné univerzitní konto (JUK)
JUK je konto, které umožňuje použít JIS kartu na úhradu služeb poskytovaných Západočeskou univerzitou v Plzni. Pravidla JUK jsou určena přílohou číslo 9 vyhlášky č. 24R/2010 Identifikační karty.
Kde lze JUK použít
JUK lze použít k platbám za služby provozované v rámci ZČU, tzn. k úhradě za tisk, kopírování, obědy v menzách a bufetech SKM a platby na kolejích.
Jak nabíjet JUK
Peníze lze na JUK vložit:
- platbou v hotovosti na nabíjecím místě,
- platbou bankovní kartou na nabíjecím místě, pokud je k tomu technicky vybaveno
- převodem z bankovního účtu na účet č. 27-1227311/0100 ; uživatel JUK je povinen uvést jako variabilní symbol rodné číslo bez lomítka a specifický symbol 7777.
Nabíjecími místy jsou:
- pokladny Správy kolejí a menz v Plzni - Máchova 14, Máchova 16, Máchova 20, Baarova 36, Bolevecká 30 – 32, Klatovská 200, Borská 53, Borská 54, Borská 55, Kolárova 19, Univerzitní 12, Univerzitní 22, Klatovská 51,
- pokladna Správy kolejí a menz v Chebu – Dyleňská 24,
- pracoviště HelpDesk CIV v areálu Bory, místnost UI 205 a v Husově ulici, místnost HJ 306,
- pokladny Univerzitní knihovny – Klatovská 51, Sady Pětatřicátníků 16, Univerzitní 18, Husova 11.
Zůstatek JUK a výpis transakcí
Přehled všech uskutečněných operací a informace o aktuálním zůstatku peněžních prostředků na JUK jsou uživateli JUK kdykoli přístupné na iskam-web.zcu.cz.
Reklamace transakcí JUK
Veškeré reklamace týkající se služby JUK (chybně provedené operace apod.) je uživatel JUK oprávněn řešit přímo na místě nebo je lze nahlásit neprodleně, nejpozději však do 2 pracovních dnů od poskytnutí služby, osobně nebo písemně na pracovišti HelpDesk CIV v areálu Bory, místnost UI 205 tel. č. 377 63 8888, e-mail operator@service.zcu.cz. Po uplynutí této lhůty nelze reklamaci uplatnit.
Ukončení používání JUK
Chcete-li ukončit platnost svého JUK konta a vyplatit zůstatek, přihlašte se do portálu ZČU a použijte záložku JUK v sekci Já. Pokud ukončíte platnost svého JUK (t.j. odvoláte souhlas s použitím JUK), nemůžete čerpat služby s JUK spojené. Znovu udělit souhlas s použitím JUK lze až v dalším akademickém roce.
Časté dotazy (FAQ)
Chci používat JUK a nemám JIS kartu nebo Orion konto.
Bohužel to není možné, podmínkou funkce JUK je vlastnictví JIS karty a Orion konta.
Co se stalo s mými penězi na kontě v menze?
Nic, převedly se na váš JUK. Respektive zůstaly na vašem účtě v systému ISKAM, který je účtovacím systémem JUK.
Co se stalo s mými penězi na původním tiskovém kontě v SafeQ?
Zatím jsou uloženy na starém tiskovém účtě, v dohledné době budou převedeny na vaše JUK.
Chci si vybrat nějaké peníze z JUK.
JUK není určen k výběru hotovosti, zůstatek je vrácen pouze při zrušení JUK účtu.
V tiskárně (kopírce) došel toner, stránka se řádně nevytiskla, ale odečetla se z mého JUK. Co mám dělat?
Reklamujte vadný tisk ihned u obsluhy tiskárny nebo kopírky. Částka vám pak bude na účet vrácena.