Semináře CIV

Z HelpDesk

CIV pořádá pro uživatele pravidelné odborné semináře. Každý seminář se věnuje jednomu tématu nebo službě. V úvodní části je uvedena prezentace k tématu, po ní následují praktické ukázky použití a diskuze. V rámci diskuze nebo po ní je dostatek časového prostoru pro řešení konkrétních uživatelských problémů. Semináře se zúčastňují také pracovníci CIV, proto je možné řešit i související problémy dalších služeb.

Semináře se konají přibližně jednou měsíčně, obvykle ve středu odpoledne, v zasedací místnosti CIV, UI127, v univerzitním areálu Bory. Délka semináře je 1-2 hodiny.

Máte-li konkrétní dotazy k plánovaným akcím nebo nové náměty na semináře, pošlete nám je emailem nebo na obvyklá kontaktní místa HelpDesku.

Tiskové služby pro studenty a zaměstnance ZČU

středa 2.3.2011, 14:00, UI127

seminář vede Oldřich Balák

Tiskový systém SafeQ:

  • základní vlastnosti
  • podmínky použití
  • postup tisku a kopírování
  • jak nainstalovat ovladač
  • reklamace tisku a poplatků

Odvrácená strana sociálních sítí

středa 16.3.2011, 14:00, UI127

seminář vede Aleš Padrta

Svět není jen růžový a sociální sítě už vůbec ne

  • Elektronické stopy a elektronická historie
  • Specifické problémy sociálních sítí
  • Bezpečné používání sociálních sítí
  • Screening zaměstnanců

Připravujeme

  • Tomáš Stibor, Karel Nykles: Windows 7 + Orion = Orion 7
  • Jiří Bořík: Nové elektronické kurzy IT pro zaměstnance

Proběhlé semináře 2011

  • Tiskové služby pro studenty a zaměstnance ZČU, 2.3.2011: prezentace.
  • Provozní data a jejich vyhodnocování, 2.2.2011: prezentace.
  • RT systém, 19.1.2011: prezentace.

Proběhlé semináře 2010

Semináře v roce 2009 a dříve