Vrácení JIS karty

Z HelpDesk
Verze z 1. 6. 2006, 11:02, kterou vytvořil Kurz9 (diskuse | příspěvky)
(rozdíl) ← Starší verze | zobrazit aktuální verzi (rozdíl) | Novější verze → (rozdíl)

Než přijdete s kartou na HelpDesk, musíte mít vyplněný formulář "vypořádání závazků studenta nebo hosta vůči ZČU" případně "vypořádání závazků zaměstnance vůči ZČU".

Na tomto formuláři nesmí chybět razítka z menzy, univerzitní knihovny a studijního oddělení. Poté, pokud bude karta v pořádku, dostanete potvrzení o vrácení a doklad do univerzitní pokladny, kde vám vrátí kauci. Univerzitní pokladnu najdete v přízemí budovy rektorátu - viz obrázek. Campus-bory2.jpg

Ukončil jsem studium, ale dál studuji na jiné fakultě, případně jiný obor - musím kartu vrátit?

Ne, karta je Vaším studijním průkazem po celou dobu Vašeho studia. Pokud bude studijní oddělení vyžadovat potvrzení na formulář "vypořádání závazků studenta nebo hosta vůči ZČU", dostavte se na HelpDesk a dostanete potvrzení s poznámkou o ponechání karty.

Končím bakalářské studium a od září budu studovat navazující magisterské - musím kartu vrátit?

Doporučujeme počkat na vyjádření fakulty o výsledku přijímacího řízení. Pokud se stanete studenty navazujícího, dalšího studia, nemusíte kartu vracet. Pokud se jimi nestanete, řiďte se podle postupu pro vrácení karty.

Končím studium, ale kartu jsem ztratil:

Dostavíte se na HelpDesk, kde nahlásíte ztrátu karty, potvrdíme vám formulář "vypořádání závazků studenta nebo hosta vůči ZČU" a nevrátíme vám kauci.

JISka.jpg