Aktuality:Změny po letní odstávce 2015
Z HelpDesk
Každoroční letní odstávku jsme využili k akcím, které není možné provést za běžného provozu. Šlo především o upgrade síťové a diskové infrastruktury, migrace dat na nová úložiště a ve zbylém čase instalace nebo upgrade SW a služeb. Podrobnosti najdete v následujícím textu.
Viditelné změny v aplikacích a službách
- zvětšení poolu IP adres pro bezdrátová zařízení (aktuální kapacita je 4000 současně připojených zařízení),
- aktualizace instalací Orion7 (přidáno Visio2010 a aktualizace Javy na 1.7.67),
- upgrade webu podpory http://support.zcu.cz a změna jeho vizuálu.
Pravidelná údržba a upgrade systémů
Do této kategorie spadají některé běžné provozní operace, které jsou ale časově náročné, takže je lze jen obtížně dělat v průběhu roku v době krátkých odstávek:
- optimalizace datového prostoru a bezpečnostní update ORACLE databází,
- upgrade firmware diskových polí a změna topologie zapojení,
- migrace webu a dokumentového úložiště Magionu na nový HW, předpoklad zrychlení souvisejících služeb (OBD, Magion, INIS...),
- upgrade serveru ISKaM,
- update všech Windows serverů, bezpečnostní záplaty a kontroly, doplnění monitoringu,
- přesun a update části licenčních serverů,
- aktualizace operačních systémů a další hromadné operace.