Nastavení elektronické pošty
Nastavení přeposílání zpráv, automatické odpovědi v nepřítomnosti, podpisu i třídění zpráv se provádí v prostředí webmailu
https://webmail.zcu.cz/
Postup najdete v Nápovědě.
Zprávy považované za spam jsou automaticky ukládány do osobní složky Spam.
Nastavení pošty ve webmailu
Všechna nastavení pošty se provádí v prostředí webmailu
https://webmail.zcu.cz/
v menu Předvolby.
Přeposílání
Přeposílání zpráv si nastavíte na kartě Přeposílání. Chcete-li si ponechávat kopie přeposílaných zpráv na univerzitním serveru, zaškrtněte políčko Ponechat kopii.
Po vyplnění karty zapište změny kliknutím na tlačítko Uložit a zavřít.
Nepřítomnost
Odesílání automatických odpovědí v nepřítomnosti si nastavíte na kartě Nepřítomnost.
Po vyplnění karty zapište změny kliknutím na tlačítko Uložit a zavřít.
Automatické třídění zpráv
Nově doručované zprávy si můžete nechat automaticky zpracovávat (např. ukládat do určených složek) pomocí vámi definovaných filtrů. Filtry si nastavíte na kartě Možnosti pošty a její podkartě Třídění. Nový filtr definujete kliknutím na ikoně +.
V nově otevřeném okně pak jen vyplníte formulář, kde určíte
- jméno filtru,
- položku zprávy, podle které se má zatřídit (např. adresu odesílatele nebo příjemce)
- pro možnost určení jakékoliv položky z obálky zprávy (např. Delivered-To nebo List-Id) vyberte variantu Hlavička. Ve formuláři se objeví nové políčko, kam ji zapíšete (bez dvojtečky).
- a akci, která se má provést (např. uložení zprávy do již existující složky nebo přeposlání na jinou adresu).
Po vyplnění karty klikněte na tlačítko Uložit a zavřít.
Pozor - po ukončení práce s filtry musíte všechny změny zapsat tlačítkem Uložit a zavřít ve výchozí otevřené kartě Možnosti pošty, viz obrázek: