CIV:Příprava semináře
Z HelpDesk
Postup přípravy semináře pro http://seminar.civ.zcu.cz
- vytipovat vhodné téma (nová služba, technologická zajímavost, výsledek projektu, externí prezentace...)
- vybrat termín (optimálně středa odpoledne) a zarezervovat zasedačku
- dodat abstrakt přednášky (body z prezentace nebo odstaveček o tématu) a zveřejnit ho s konkrétním termínem na http://seminar.civ.zcu.cz
- oznámení (zahájit cca 2 týdny před)
- Civenka fb (zakp, beowulf)
- vložit do akcí CIV (borik)
- novinka na http://helpdesk.zcu.cz
- poslat pozvánku cílové skupině (konference KONTAKT, případně další adresy podle tématu), obvykle týden před a podruhé v pondělí před akcí
- poslat pozvánku do CIV listu v den akce
- nadstandardní pozvánky (pokud to stojí za to pro konkrétní cílovou skupinu) ve vhodném předstihu:
- grafická pozvánka na kiosky - musí ji někdo udělat, požádat pak o zveřejnění
- papírová pozvánka na dveře učeben a HelpDesků
- letáček do menzy
- letáček na nástěnky na kolejích
- pozvánka na kolejních webech (kolejní správci)
- Dione - článek s pozvánkou
- letáčky a 3D pozvánky různě po kampusu
- Civenka s poutačem před HelpDeskem nebo jinde nápadně (vchod FST...)
- hostesky v černém s letáčky před posluchárnou
- známý vyučující na přednášce doporučí studentům
- cokoli dalšího majícího smysl
- připravit prezentaci
- odprezentovat
- uložit prezentaci do http://download.zcu.cz/public/Prezentace/ a odkaz umístit do archivu akcí na http://seminar.civ.zcu.cz