Nákup ICT

Z HelpDesk
Verze z 1. 6. 2007, 16:03, kterou vytvořil Phanousk (diskuse | příspěvky) (aktualizace 2007 - 1)

Stolní počítače (PC) a notebooky "low end"

Výběrové řízení na nákup PC je ukončeno. Nákup od vítězné firmy Dell Computers s. r. o. je možno provést přes webový konfigurátor.

Postup objednávání a další informace:

  1. Stanice lze nakupovat v různých hardwarových konfiguracích, které je možné zvolit pomocí připraveného webového konfigurátoru. Ten slouží nejen pro volbu konfigurace, ale i pro výpočet ceny a vygenerování tištěné přílohy ke standardní objednávce ZČU.
  2. Zvolte si stanici, případně další rozšíření (paměť, periférie) a nezapomeňte na monitor.
  3. Po volbě Košík zkontrolujte objednávku a vytiskněte přílohu k objednávce. Pokud znáte číslo objednávky (což asi ve většině případů neplatí), můžete jej před tiskem doplnit.
  4. Vytištěný formulář slouží jako příloha standardní papírové objednávky ZČU, která musí být opatřena všemi požadovanými náležitostmi.

Reklamace

Budete-li mít nějaký problém se zakoupenou výpočetní technikou, kontaktujte HelpDesk nebo přímo kontaktní osobu. Tou je Ing. Pavel Šimek, tel. 2848, UI418.


Notebooky "high end"

Smlouva ještě není podepsaná.