E-mail podpis, patička
Z HelpDesk
Co je podpis (patička) v e-mailu?
Podpis v e-mailu je automaticky vkládaný text, nebo formátovaný text s grafickými prvky (HTML formát).
Vkládat ho umožňují e-mailoví klienti na všech platformách (PC, mobilní telefony...).
Proč mít nastaven podpis?
- Odesílatel se tak lépe identifikuje (organizace).
- Předávají se tak další důležité informace (pracovní pozice).
- Usnadňuje komunikaci mimo e-mail (telefon, odkaz na sociální sítě apod.).
Co má podpis obsahovat?
Interní komunikace
Pro výměnu informací v rámci ZČU je vhodné uvést:
- jméno a příjmení, případně i tituly,
- pracoviště,
- pracovní pozici,
- telefonní kontakt.
E-mailová adresa je uvedena v záhlaví. Je tedy nadbytečné ji uvádět. Stejně tak není třeba připojovat logo dle JVS.
Externí komunikace
Pro externí komunikaci podpis
Komunikace do zahraničí
Textová podoba podpisu (patičky)
Formátovaná podoba podpisu (patičky)
Grafické prvky (logo)