E-spis/Návody E-spis/Vedoucí zaměstnanci

Z HelpDesk

Manuály pro vedoucí zaměstnance:


Postup při ukončení pracovního poměru některého z podřízených pracovníků:

Kontrola e-Spisu - Nadřízený pracovník, jemuž odchází některý z podřízených je povinen provést kontrolu, zda odcházející zaměstnanec měl přístup ke spisové službě. Pokud neměl není potřeba žádného úkonu. Pokud ale měl, pak rozmyslet, zda bude jeho agendu přebírat jiný zaměstnanec. Pokud tomu tak je, kontaktovat administrátora e-Spis prostřednictvím helpdesku a sdělit který uživatel agendu po odcházejícím zaměstnanci přebírá. Pokud funkční místo po odcházejícím úplně zaniká, je potřeba také kontaktovat administrátora e-Spis prostřednictvím helpdesku a sdělit který uživatel agendu převezme. Pokud by toto neučinil a funkční místo by bylo úplně zrušeno, hrozí situace, že se k dokumentům zaniklého funkčního místa již nikdo nedostane a pokud se budou vyřizovat dodatečně někým jiným, může dojít k situaci, kdy o dokumentech již nebudeme mít žádné informace a nebude možné je zařadit do skartačního řízení.