Google Apps/Mobilní aplikace/Kontakty

Z Support
< Google Apps | Mobilní aplikace
Verze z 21:55, 8 leden 2017; Pjaros (diskuse | příspěvky)

(rozdíl) ← Starší verze | zobrazit aktuální verzi (rozdíl) | Novější verze → (rozdíl)
Přejít na: navigace, hledání
Under construction icon-red.png Tato stránka není ještě hotová

 Text není kompletní nebo aktuální nebo se vztahuje k teprve připravované službě. Používejte jen na vlastní nebezpečí.

Na hlavní obrazovce nalezneme možnost úpravy vlastního profilu, zobrazení skupin kontaktů, oblíbené kontakty, všechny ostatní kontakty a také možnost přidat nový kontakt. V rámci našeho profilu si můžeme nastavit základní kontaktní informace, včetně svojí fotografie.

Hlavní obrazovka
Můj profil

Vytváření a úprava kontaktů a skupin

Při vytváření kontaktů je třeba v horní části pomocí rozbalovací lišty zvolit Google účet, se kterým bude nás nový kontakt synchronizován. Můžeme také kontakty ukládat pouze do našeho zařízení, nebudou tak s žádným účtem synchronizovány. Pro úpravu kontaktu je třeba ho zobrazit a stisknout tlačítko “Upravit”. Na stránce kontaktu ho lze také přidat mezi oblíbené kontakty, do černé listiny nebo mu nastavit speciální vyzvánění. Po přechodu na “Moje Skupiny” z hlavní obrazovky se nám zobrazí seznam našich skupin, včetně inteligentně vygenerovaných (například podle firmy, nebo adresy). Kliknutím na tlačítko “Nová skupina” vytvoříme novou skupinu. Podobně jako u vytváření kontaktů si můžeme zvolit, zda se má naše skupina synchronizovat s naším účtem, nebo ji chceme uložit pouze lokálně do našeho mobilního zařízení. Do každé skupiny následně můžeme manuálně přidat již existující kontakty, které potřebujeme. V rámci skupiny lze nastavit specifické vyzvánění, nebo můžeme odeslat skupinovou SMS. Skupinu je možné po jejím vytvoření přejmenovat.

Nový kontakt
Vytváření nové skupiny

Nastavení aplikace

V rámci nastavení aplikace lze vypnout nebo zapnout zobrazení fotografií u kontaktů. V záložce “Zobrazení kontaktů” lze pozměnit způsob řazení kontaktů, vypnout nebo zapnout inteligentní skupiny, nebo zvolit konkrétní účet, jehož kontakty chceme mít zobrazené. V záložce “Další nastavení kontaktů” lze sloučit případné duplicitní kontakty, nebo kontakty hromadně vymazat. V záložce “Importovat/Exportovat kontakty” lze kontakty importovat nebo exportovat z/na lokální úložiště. V takovém případě se využívá formát .vcf Import a export je možné realizovat i pomocí SIM karty. Sdílení kontaktů je možné pomocí SMS, emailu, Bluetooth, nebo si kontakty můžeme uložit na náš Google Disk. Při ukládání na Disk je také použit formát .vcf.

Nový kontakt
Vytváření nové skupiny
Osobní nástroje
Jmenné prostory

Varianty
Zobrazení
Akce
Kdo jsem
Navigace
Často hledaná témata
Nástroje