HelpDesk:Dálková asistence
Z HelpDesk
Dálková Asistence HelpDesku CIV
- Služba umožňující uživateli s problémem na počítači pro rychlejší vyřešení problému požádat o Dálkovou Asistenci, založenou na technologii programu UltraVNC SC
Program je mozne pouzit jedine na zaklade vyzvy operatora HelpDesku ci opravneneho pracovnika CIV, samostatne zadosti o asistenci budou ignorovany.
1) Nejlepe telefonicky kontaktovat HelpDesk a ohlasit problem.
2) Na vyzvu HelpDesku uzivatel spusti program Dalkova asistence CIV (Primo v "Nabidce Start" nahore).
3) HelpDesk, pripadne opravneny pracovnik CIV uzivateli sdeli jmeno osoby ke ktere se ma pripojit
4) Po spusteni programu uživatel dvouklikem na dane jmeno vyšle požadavek k Dálkové asistenci
- Na počítači Dálkové Asistence se otevře okno zobrazující VEŠKERÝ obsah uživatelovy plochy
Dálkové Asistenci je tím umožněna dočasná úplná kontrola nad počítačem uživatele
- Uživatel má možnost interaktivně zasahovat
- Spojení s dálkovou asistencí lze kdykoli ukončit stisknutím CTRL+ALT+DEL
- Komunikace mezi uživatelem a Dálkovou Asistencí je šifrována.