HelpDesk:Dálková asistence

Z HelpDesk
Verze z 7. 8. 2007, 14:48, kterou vytvořil Knykles (diskuse | příspěvky) (doplneni na uzivatelsky navod)

Dálková Asistence HelpDesku CIV

  • Služba umožňující uživateli s problémem na počítači pro rychlejší vyřešení problému požádat o Dálkovou Asistenci, založenou na technologii programu UltraVNC SC

Navod k pouziti


Program je mozne pouzit jedine na zaklade vyzvy operatora HelpDesku ci opravneneho pracovnika CIV, samostatne zadosti o asistenci budou ignorovany.


1) Nejlepe telefonicky kontaktovat HelpDesk a ohlasit problem.

2) Na vyzvu HelpDesku uzivatel spusti program Dalkova asistence CIV (Primo v "Nabidce Start" nahore).

3) HelpDesk, pripadne opravneny pracovnik CIV uzivateli sdeli jmeno osoby ke ktere se ma pripojit

4) Po spusteni programu uživatel dvouklikem na dane jmeno vyšle požadavek k Dálkové asistenci


  • Na počítači Dálkové Asistence se otevře okno zobrazující VEŠKERÝ obsah uživatelovy plochy
 Dálkové Asistenci je tím umožněna dočasná úplná kontrola nad počítačem uživatele
  • Uživatel má možnost interaktivně zasahovat
  • Spojení s dálkovou asistencí lze kdykoli ukončit stisknutím CTRL+ALT+DEL
  • Komunikace mezi uživatelem a Dálkovou Asistencí je šifrována.