HelpDesk:Dálková asistence

Z HelpDesk

Dálková Asistence HelpDesku CIV

  • Služba umožňující uživateli s problémem na počítači pro rychlejší vyřešení problému požádat o Dálkovou Asistenci, založenou na technologii programu UltraVNC SC


Návod k použití


Program je možné použít jedině na základě výzvy operátora HelpDesku či oprávněného pracovníka CIV, samostatné žádosti o asistenci bez předchozí telefonické konzultace budou ignorovány.


1) Nejlépe telefonicky kontaktovat HelpDesk a ohlásit problém.

2) Na výzvu HelpDesku uživatel spustí program Dálková asistence CIV (Přímo v "Nabídce Start" nahoře).

3) HelpDesk, případně oprávněný pracovník CIV uživateli sdělí jméno osoby ke které se má připojit.

4) Po spuštění programu uživatel dvouklikem na dané jméno vyšle požadavek k Dálkové asistenci.


  • Na počítači Dálkové Asistence se otevře okno zobrazující VEŠKERÝ obsah uživatelovy plochy
 Dálkové Asistenci je tím umožněna dočasná úplná kontrola nad počítačem uživatele
  • Uživatel má možnost interaktivně zasahovat
  • Spojení s dálkovou asistencí lze kdykoli ukončit stisknutím CTRL+ALT+DEL
  • Komunikace mezi uživatelem a Dálkovou Asistencí je šifrována.
  • Vzhled uživatelského rozhraní Dálkové Asistence

Uživatelské rozhraní