HelpDesk:Dálková asistence
Z HelpDesk
Dálková Asistence HelpDesku CIV
- Služba umožňující uživateli s problémem na počítači pro rychlejší vyřešení problému požádat o Dálkovou Asistenci, založenou na technologii programu UltraVNC SC
Návod k použití
Program je možné použít jedině na základě výzvy operátora HelpDesku či oprávněného pracovníka CIV, samostatné žádosti o asistenci bez předchozí telefonické konzultace budou ignorovány.
1) Nejlépe telefonicky kontaktovat HelpDesk a ohlásit problém.
2) Na výzvu HelpDesku uživatel spustí program Dálková asistence CIV (Přímo v "Nabídce Start" nahoře).
3) HelpDesk, případně oprávněný pracovník CIV uživateli sdělí jméno osoby ke které se má připojit.
4) Po spuštění programu uživatel dvouklikem na dané jméno vyšle požadavek k Dálkové asistenci.
- Na počítači Dálkové Asistence se otevře okno zobrazující VEŠKERÝ obsah uživatelovy plochy
Dálkové Asistenci je tím umožněna dočasná úplná kontrola nad počítačem uživatele
- Uživatel má možnost interaktivně zasahovat
- Spojení s dálkovou asistencí lze kdykoli ukončit stisknutím CTRL+ALT+DEL
- Komunikace mezi uživatelem a Dálkovou Asistencí je šifrována.
- Vzhled uživatelského rozhraní Dálkové Asistence